Gå til innhold

Hva kan man gjøre med/mot spamere?

unwill

Anbefalte innlegg

Jeg må først innrømme at jeg skriver kankje litt for mange poster enn nødvendig, men ofte (ikke alltid) så tilfører jeg noe nytt/interessant/nyttig til tråden.

Men etterhvert ser jeg folk som poster 30-60 poster hver dag som er så si innholdsløs...

Er det greit? Eller skal vi finne på metoder/tiltak som stopper det...

Jeg for min del syns iallefall at forumet var mye bedre før, der man fikk svar i det man lurte på og det kom seriøse svar...

Those where the days.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, sant det... men hvis færre "spammer" så vil det være lettere å søke gjennom og finne til det man lurer på.

Tror egentlig ikke poster har så mye å si... man kan komme opp i 1000 poster på 2 uker hvis man vil...

Og det er egentlig det jeg ønsker å ungå egentlig. At folk poster totale uinteressante poster.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at vi bør dømme folk etter antall poster pr dag, men heller på hva de inneholder. Å bare poste "har skal det stå et annet ord for avføring" er ikke velkomment. Jeg synes selv at forumet har blitt bedre da jeg trenger å moderere mindre og mindre, men det kan godt hende er fordi jeg overser noe. For å stoppe spam så ta kontakt med en moderatør da dere ser det. Det er enkleste måten å bli kvitt det på.

Lenke til kommentar

Det er ikke antall poster som teller, men hva som står inni dem som teller. Så enkelt kan det sies. Blir litt for lettvint å si at har man mer enn 10 poster daglig (bare for å ta et eksempel) så er man spammer. Er nok av dem som har 2 poster daglig og bare spammer og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...