Gå til innhold

Hva kan man gjøre med/mot spamere?

unwill

Anbefalte innlegg

Jeg må først innrømme at jeg skriver kankje litt for mange poster enn nødvendig, men ofte (ikke alltid) så tilfører jeg noe nytt/interessant/nyttig til tråden.

Men etterhvert ser jeg folk som poster 30-60 poster hver dag som er så si innholdsløs...

Er det greit? Eller skal vi finne på metoder/tiltak som stopper det...

Jeg for min del syns iallefall at forumet var mye bedre før, der man fikk svar i det man lurte på og det kom seriøse svar...

Those where the days.

Videoannonse
Annonse

Ja, sant det... men hvis færre "spammer" så vil det være lettere å søke gjennom og finne til det man lurer på.

Tror egentlig ikke poster har så mye å si... man kan komme opp i 1000 poster på 2 uker hvis man vil...

Og det er egentlig det jeg ønsker å ungå egentlig. At folk poster totale uinteressante poster.

Jeg synes ikke at vi bør dømme folk etter antall poster pr dag, men heller på hva de inneholder. Å bare poste "har skal det stå et annet ord for avføring" er ikke velkomment. Jeg synes selv at forumet har blitt bedre da jeg trenger å moderere mindre og mindre, men det kan godt hende er fordi jeg overser noe. For å stoppe spam så ta kontakt med en moderatør da dere ser det. Det er enkleste måten å bli kvitt det på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...