shafiq_ahsin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei Trenger litt hjelp meg å se på surroundanlegg til min PS3. Som sagt så skal den være minst 5.1, og helst ikke koste mer enn 1800~2000 kr. Nå fins det en optisk lydutgang på ps3'en, men er kvalitetsforskjellen veldig merkbar dersom man bruker "vanlig" kabler (altså rød og hvit)? Den vil brukes utelukkende til PS3 Takk på forhånd Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg ville gått opp 300 kroner og fått et mye bedre annlegg enn det man kan få i din prisklasse. Tror det er fint verdt de 300 kronene. Jeg hadde kjøpt et Logitech Z-5500, her får du mye lyd for pengene. Den har også optisk kabel, noe som abselutt anbefales siden da kan du bruke bl.a DTS og andre formater som ellers ikke går gjennom vanlige ledninger, og gir bedre lyd med filmer som støtter det, samt den støtter THX. Endret 18. juni 2008 av MrLG Lenke til kommentar
shafiq_ahsin Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Dette var interessant. Egner den seg for stuebruk? Takk for svar forresten Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Dette var interessant. Egner den seg for stuebruk? Takk for svar forresten Tja det skal vell gå fint ann å ha den i stua. Jeg kjenner flere som har dette annlegget, og de er knall fornøyd alle sammen. Nå spørs det vell litt hvor stor stue du har, men det skal gå helt fint, bassen er ganske kraftig så mulig veggene vil riste litt hvis du spiller for høyt. Skal du ha noe bedre må du nok nærmere oppi i dobbel pris for å få et tilsvarende bra annlegg. Jeg vet at hvis jeg skulle hadde kjøpt et annlegg til under 3 tusen, hadde jeg ikke tvilt et sekund på å kjøpe dette ihvertfall. Du kan jo også finne tester av dette på nettet, stort sett bare ros som blir gitt. Endret 18. juni 2008 av MrLG Lenke til kommentar
shafiq_ahsin Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Stua er nok det jeg ville kalt mellomstor, så jeg får håpe det går greit. Har undersøkt på nettet, og anlegget har fått meget bra kritikk. Da blir det nok et slikt et på meg, tusen takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Stua er nok det jeg ville kalt mellomstor, så jeg får håpe det går greit. Har undersøkt på nettet, og anlegget har fått meget bra kritikk. Da blir det nok et slikt et på meg, tusen takk for hjelpen!! Bare hyggelig, du gjør et veldig godt kjøp, driver å sikler på et sånt selv faktisk Lenke til kommentar
shafiq_ahsin Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) . Endret 18. juni 2008 av shafiq_ahsin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå