Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I am Omar, i am watching you! Slutt med den dritten og si hvem du er og hvilken skole jeg går på. Hvis ikke finner jeg ut hvem du er og mobber deg på skolen Forresten så har jeg ingen forumvenner. Kanskje Zeromac og Lillium, hmmm. Og litt J@cob hvis han lever enda. Du er for litta til å mobbe meg også vet du ikke hvem jeg er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bror min er her inne. Og så har eg vel blitt kjend med.. tre stykk sånn ellers. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tre venner, kjenner alle tre irl. Mompen = kjæreste. Kakeninja & Spritogknark = klassekamerater. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tror ikke jeg kjenner noen her inne(som jeg kommer på) Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kjenner ingen jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bare Klekkus. Men ellers er jeg stort sett venneløs - og ensom. Klem anyone? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg jobber med LueDotten og Onyx. Gikk i klasse med Yakamaru og Stifi på vgs. Gått i klasse med waB i alle år. MSg har jeg alltid kjent til en viss grad, men ble skikkelig kjent etter vi fant ut at begge var på forumet. Hypernurket kjenner jeg fra masse andre nettsteder, men aldri møtt henne IRL. Noen forumvenner har det faktisk blitt, men disse skal jeg ikke nevne i fare for å tråkke på noen tær (ingen nevnt, ingen glemt). Endret 16. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har en person innpå her som kan regnes som venn. Nemlig fetteren min, Programvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har blitt kjent med en del personer igjennom årene her på forumet. De jeg snakker mest med er disse: (ingen spesifikk rekkefølge) Lillium Wheelman Sindre Aleksander Intern Skrollan (Nå er han nesten ikke på forumet lenger, men likevel) Er også et par IRL venner her, utenom de som måtte være i listen over, men de bruker så og si aldri forumet. Har også møtt en del personer herfra. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke dø, lille tråd.. Jeg er så heldig at jeg har blitt kjent med masse fine folk herfra, jeg! De jeg kjenner - og liker - best er vel kanskje MSg, HaterDiskus/Mimir, LueDotten, DemonFudge, WheelMan, Blarcky og MrBjoern. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 mange! HEY enn meg da Oda? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Joooda, samebrødrene også! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har vel et par som jeg vil kalle venner/gode bekjente som jeg ikke har møtt. Og noen jeg kjenner godt IRL Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 IRL kjenner jeg: Aleksmy, Driven, Sindre( husker ikke hva han heter her) og et par andre som jeg ikke husker hva heter på forumet. Igjennom forumet har jeg truffet mange, vill ikke nevne noen. Den jeg har helt klart sankket mest med er Mikkel, men aldri truffet rl. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Sigurdl går i klassen min, og Taake er fetteren min. Edit: Gavekort og WheelMan kan kanskje(?) kvalifiseres som venner. Aldri møtt WheelMan, men jeg møtte Gavekort når jeg hentet noe maskinvare som var utgått på dato hos han. Endret 20. november 2009 av Benny Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har *trommevirvel* 1 venn! ... fra skolen. Webmaster Esso Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Har blitt en del prating på msn med brukerombudet vårt, fredrik. Det er vel han jeg er best venn med fra forumet sånn sett, men vi har aldri truffet hverandre. Ellers så er det Zlatzman, Lillium, Pasient, Lemon, Pac-Man, Knewt, Snublefot og MrLeftfield. MrLeftfield kjenner jeg irl, mens resten av den gjengen der snakker jeg bare med på msn/Skype. Protonic og Ickz er to andre gode venner av meg, men de er ikke så aktive på forumet. Pluss et par til jeg ikke prater så veeeldig mye med. Edit: Takk skal du faen meg ha, fredrik! Endret 30. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har ingen venner her. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ahahah! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har ikke møtt noen fra forumet, men jeg har en fyr jeg ble kjent med her. Kjekk kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå