Gå til innhold

Har du noen forumvenner?

Khaffner

Anbefalte innlegg

I am Omar, i am watching you!

Slutt med den dritten og si hvem du er og hvilken skole jeg går på. Hvis ikke finner jeg ut hvem du er og mobber deg på skolen :D

Forresten så har jeg ingen forumvenner. Kanskje Zeromac og Lillium, hmmm. Og litt J@cob hvis han lever enda.

Du er for litta til å mobbe meg :) også vet du ikke hvem jeg er!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber med LueDotten og Onyx. Gikk i klasse med Yakamaru og Stifi på vgs. Gått i klasse med waB i alle år. MSg har jeg alltid kjent til en viss grad, men ble skikkelig kjent etter vi fant ut at begge var på forumet. Hypernurket kjenner jeg fra masse andre nettsteder, men aldri møtt henne IRL. Noen forumvenner har det faktisk blitt, men disse skal jeg ikke nevne i fare for å tråkke på noen tær (ingen nevnt, ingen glemt).

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har blitt kjent med en del personer igjennom årene her på forumet.

De jeg snakker mest med er disse: (ingen spesifikk rekkefølge)

Lillium

Wheelman

Sindre Aleksander

Intern

Skrollan (Nå er han nesten ikke på forumet lenger, men likevel)

Er også et par IRL venner her, utenom de som måtte være i listen over, men de bruker så og si aldri forumet.

Har også møtt en del personer herfra.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

IRL kjenner jeg: Aleksmy, Driven, Sindre( husker ikke hva han heter her) og et par andre som jeg ikke husker hva heter på forumet.

Igjennom forumet har jeg truffet mange, vill ikke nevne noen.

Den jeg har helt klart sankket mest med er Mikkel, men aldri truffet rl.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har blitt en del prating på msn med brukerombudet vårt, fredrik. Det er vel han jeg er best venn med fra forumet sånn sett, men vi har aldri truffet hverandre.

Ellers så er det Zlatzman, Lillium, Pasient, Lemon, Pac-Man, Knewt, Snublefot og MrLeftfield.

MrLeftfield kjenner jeg irl, mens resten av den gjengen der snakker jeg bare med på msn/Skype.

Protonic og Ickz er to andre gode venner av meg, men de er ikke så aktive på forumet.

Pluss et par til jeg ikke prater så veeeldig mye med.

Edit: Takk skal du faen meg ha, fredrik!

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...