Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) IRL kjenner jeg Cardi, bambam901 og mborrie og ett par som ikke pruker profilen sin. Endret 4. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 jeg kan vel si at jg ikke kjenner noen aktive brukere . jeg har vervet noen venner,men de er ikke så ofte innpå, desverre. men så er det vel en del som jeg ikke kjenner personlig,men vet hvem er:) Jeg gikk forresten i parallel klassen din i fjor Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skjenner vel ingen innpå her. Men Epletyv eller fe går på skolen min tror jeg. Er Kuroi-Neko så spesiell som hu ser ut? (ikke frekt) Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hehe. JA. OG jeg gikk i paralell klassen til Ethram. K-N er like så normal og dødskul som hun ser ut^-^ Endret 4. desember 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg kjenner 12 stykker irl som har bruker her. Om jeg ikke har glemt noen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har 28 stk fra forumet på emmesenn, men har bare møtt 3-4 av dem irl. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I vennelista har jeg bare folk som jeg har hjulper på forumet som har lagt meg til. Har møtt et par folk IRL da, som jeg anser som venner. Kule folk alle sammen faktisk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er Kuroi-Neko så spesiell som hu ser ut? (ikke frekt) Det er definitivt Epletyv du deler skole med. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 5 venner fra gamleklassen, 4 som er aktive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde en venn, han var en venn av meg helt til han sa til alle hva jeg hadde skrevet i samliv og relasjoner forumet. Ellers har jeg en fra gamle klassen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hahha, hva hadde du sagt? *drama* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noshit, skrevet en i diverse tråder, om at jeg ikke liker homofile osv. Han tok seg visst nær av det.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hahah i like you! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 wow, her dømmer vi folk, ser jeg. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg skjenner vel ingen innpå her. Men Epletyv eller fe går på skolen min tror jeg. Er Kuroi-Neko så spesiell som hu ser ut? (ikke frekt) Gjør vi? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har truffet j@cob en gang, vi har god kontakt. Kjenner også minialeks, wolf89 og kimman. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg skjenner vel ingen innpå her. Men Epletyv eller fe går på skolen min tror jeg. Er Kuroi-Neko så spesiell som hu ser ut? (ikke frekt) Gjør vi? Ganske sikker. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ganske sikker. Hvilken skole går jeg på? HVEM ER DU?!?!?!? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ganske sikker. Hvilken skole går jeg på? HVEM ER DU?!?!?!? I am Omar, i am watching you! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 I am Omar, i am watching you! Slutt med den dritten og si hvem du er og hvilken skole jeg går på. Hvis ikke finner jeg ut hvem du er og mobber deg på skolen Forresten så har jeg ingen forumvenner. Kanskje Zeromac og Lillium, hmmm. Og litt J@cob hvis han lever enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå