Pasient Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Bruktbilen. (Kompani bravo, tropp 2 ^^) B|Real. (Pusegutt fra sortland) Arinomi (Tøsegutt fra sortland) Utover det.. så tror jeg ikke det er flere. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Espenfe er irl kamerat.. Snakker en del med Lillum/Kittycat på msn og Wheelman...og Datasmurf =) Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Forumvenner? Aldri hørt om . Men har ingenting imot å få noen . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Skal ikke se bort ifra at jeg har et par venner på forumet Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jepp, har noen ja Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg og Pac-man er kjempegode venner, altså Æhm, kjenner en del herfra, ja. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 nei,men jeg er sikker på at jeg har uvenner her på forumet. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 jeg er litt for kul til å ha forumvenner sannheten er at jeg ikke har det som skal til for å skaffe meg forumvenner Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har blitt kjent med to stykker på msn, men kjenner ikke så mange utenom det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 2 venner. Evil Duck og veldig saklig (eller noe sann ) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hmm, tror jeg hadde mange uvenner før, men nå har jeg skiftet navn, så ingen vet hvem jeg er. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Have no buddies : ( Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Programvare og Hagengutten er blitt ganske godt kjent med gjennom msn! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hmm, tror jeg hadde mange uvenner før, men nå har jeg skiftet navn, så ingen vet hvem jeg er. Nå må du ikke glemme meg, da! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hmm, tror jeg hadde mange uvenner før, men nå har jeg skiftet navn, så ingen vet hvem jeg er. Nå må du ikke glemme meg, da! Auda. Ok, hva er du da? Venn eller uvenn? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har møtt et par forumbrukere IRL, det var kos. Har også møtt folk fra forumet i andre sammenhenger (forumtreff/theexperience) og jeg går på skole med en. Tex var stas. Savner det. Kjenner en god del. Bestekompisen min er her, og en neve gode venner + en haug bekjente jeg møter nå og da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er en del venner jeg har her på forumet, ja. Pluss typen. De mest nevneverdige (bortsett fra typen) er egentlig Snorre, Aidskake og Nie (in no specific order). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå