Gå til innhold

Har du noen forumvenner?

Khaffner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å bli en del forumfolk på MSN nå, og stadig økende. De fleste jeg har møtt IRL er i forbindelse med TG eller The Experience. Noen også ved pussige tilfeldigheter, som da jeg tilfeldigvis fikk øye på b-real på Evenes flyplass, og da jeg plutselig fant ut at jeg var på samme speiderleir som Håvard. :p
Men i helvette da mann...hvorfor kom du ikke bort å presenterte deg selv? :(
Lenke til kommentar
Her kan dere skrive hvor mange venner dere har på vennelista, hvordan dere ble kjent, hvor mange som er irl-venner og lignende.

Jeg har 4 venner. 3 som jeg kjenner personlig og en som jeg ble kjent med gjennom forumet.

Hva med dere?

Jeg har få positive opplevelser med de som er aktive på dette forumet, men jeg har 1 person jeg har funnet veldig tonen med, og det var under en diskusjon om Tristan-akkorden. Men jeg har ikke oppført ham som venn på forumet.

Jeg har også hatt en positiv samtale med en annen, men han har jeg ikke kontakt med utenfor forumet, og har han heller ikke oppført som venn.

Så her på vennelisten har jeg ingen venner.

Lenke til kommentar
Begynner å bli en del forumfolk på MSN nå, og stadig økende. De fleste jeg har møtt IRL er i forbindelse med TG eller The Experience. Noen også ved pussige tilfeldigheter, som da jeg tilfeldigvis fikk øye på b-real på Evenes flyplass, og da jeg plutselig fant ut at jeg var på samme speiderleir som Håvard. :p

Men i helvette da mann...hvorfor kom du ikke bort å presenterte deg selv? :(

Det der har vi da diskutert før, over PM. :p

Problemet var at jeg var i ferd med å gå på bussen sammen med en del andre folk jeg dro med... Men ja, det var litt dumt at jeg ikke fikk hilst på. :(

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Det der har vi da diskutert før, over PM. :p

Problemet var at jeg var i ferd med å gå på bussen sammen med en del andre folk jeg dro med... Men ja, det var litt dumt at jeg ikke fikk hilst på. :(

Haha, stemmer det. Jeg trodde det var sånn nå sist jeg var på evenes skjønner du :wee:
Lenke til kommentar

jeg skal på TG nå neste gang.. satser på å møte noen flere da.. :)

håper bare jeg ikke skremmer folk vekk :p

edit: hm.. var det noen få skriveleifs der eller(?) jeg kan seriøst ikke skrive.. :/

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Ingen jeg har blitt spesielt kjent med fra forumet nei, men kjenner flere som bruker det.

Men hvis jeg noengang drar på TG (som jeg absolutt vil) så blir jeg vel kjent med flere. :)

kom på TG! jeg kan være venn med deg..(du trenger ike være venn med meg) :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...