lobfredd Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Telenor sier dette Du har kun 5 forsøk før telefonen blir permanent sperret. Ta kontakt med Telenor på tlf 09000 hvis du ikke får til å taste riktig kode på 2 forsøk. Skru på telefonen uten SIM-kort Skyv joysticken på tlf en gang til venstre Trykk to ganger på *-tasten Skyv joysticken på tlf en gang til venstre Trykk så på VELG/YES Hvis telefonen spør etter NCK tast 39758035 Hvis telefonen spør etter NSCK tast 25020161 Men Om jeg slår på tlf uten sim står det kunn: insert sim hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har du prøvd med joysticken en gang til venstre da?? Skal jo komme fram noe da. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror du er nødt til å skru på telefonen med et telenor-simkort for å få låst opp. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror du er nødt til å skru på telefonen med et telenor-simkort for å få låst opp. Ignorer meldingen Insert-SIM, og gjør det som står i veiledningen så skal det gå ... Men husk at pil til venstre, *, * og pil til venstre må gjøres raskt Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ignorer meldingen Insert-SIM, og gjør det som står i veiledningen så skal det gå ... Men husk at pil til venstre, *, * og pil til venstre må gjøres raskt NoKeR har helt rett... Når det står "insert sim" trykker du venstre * * venstre, så skal du få opp en bilde hvor det står "personalized with ***" og mulighet til å trykke "select"/"velg" og så spør den etter en av de kodene du har fått av TnM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå