lisa_fehn Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hei. Har lenge sitti å sett på komponeter for bygging av pc, men nå tenkte jeg å satse på en pc jeg både kan spille på og koble til tv for å se blu-ray dvd. Har satt opp en handleliste men vil GJERNE ha innspill og komentarer Her: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=63530 Endret 24. juni 2008 av lisa_fehn Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) ser vell greit ut dette, men du vil ikke kunne spille serlig heftige spill.. hyggelig pris edit: jeg vet ikke så mye om dette med hdmi, på PC, da jeg bare har det på PS3 selv. hvilken kobling trenger man i PC-en? Endret 20. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
lisa_fehn Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Skal vel egentlig ikke spille så mye på den, spiller for det meste bare sims og andre bygge/rolle-spill. Men vil gjerne ha muligheten til å spille blueray på den så slipper jeg å kjøpe en bluray spiller i tillegg til pc. Endret 24. juni 2008 av lisa_fehn Lenke til kommentar
lisa_fehn Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Har nå byttet hk til Gigabyte GA-MA78G-DS3H, synes det så bedre ut? Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå