KVTL Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 En del off- topic rensket ut. MVH KVTL Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) *lagt til mine poster* Likte ideen din om å kjøpe en hvit postkasse og lakkere den med "Uadressert reklame nei takk" merke.. Gemialt opplegg.. hehee .. sammen med de øvrige 100 bilagene Aftenposten består av! Hunden min er veldig glad i aftenposten.. HAHAHHAHHAHHAHHA.... Jeg måtte le når jeg så det bildet der... Kan jeg få lov til å bruke din story + det bildet på www.sinna.no ? Endret 29. juni 2008 av R@ge Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Kan jeg få lov til å bruke din story + det bildet på www.sinna.no ? Permission granted. PM meg en link når det publiseres, og bruk helst ingen navn, adresser osv. Prøver å få en dialog med rette vedkommende nå, og om alt løser seg på fredelig vis er det bare mot sin hensikt å henge ut noen i betydelig grad. Hvit postkasse samt gul, rød og svart lakk er på innkjøpsplanen og jeg akter å gjennomføre lakkeringen om ikke ting bedrer seg betraktelig. Om ikke annet ville det blitt ei knalltøff postkasse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå