Gå til innhold

Startvansker i Splinter Cell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting, den kule split-hoppet du gjør i trainingen, man får ALDRI brukt det inne i spillet. Ikke en eneste gang (er på nest siste mission) har jeg hatt behov for å gjøre noe slikt. Teit hype-gimmick som ikke er viktig for spillet i det hele tatt. I missions der man har lov å drepe fienden, er det egentlig bare å skyte alle man ser, alarmen går, 2-3 stykker til kommer springende, så skyter du dem også, venter noen sekunder til musikken forandres fra action-musikk til vanlig..resten av basen bryr seg ikke et kvidder. Er kun noen få oppdrag der man ikke har lov å drepe noen. Og hvis man ikke har gjemt alle likene 100% (ifølge spillet hvertfall), så blir det automatisk mission failure når du går forbi et visst punkt, selv om det ikke finnes noen vakter igjen i hele brettet. Var ett oppdrag jeg nesten var ferdig med når dette skjedde. Måtte springe tilbake og flytte på alle jeg hadde dradd vekk i skyggene 10 cm..så kom jeg forbi det punktet.

Lenke til kommentar

Spillet blir langt morsommere dersom man prøver å drepe færrest mulig...da må man tenke litt mere...

 

Ellers har jeg ikke brukt splitt hoppet en eneste gang...men ett par ganger har jeg da sneket meg innpå fi, for deretter slippe / hoppe ned på de fra balkonger og stillaser...utrolig fett ;)

 

Men nå har jeg ikke kommet allverdens langt da...holder på med CIA infiltration...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...