EZAccess Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg sitter fast i begynnelsen. (helt i starten, altså!) Gå å møt din kontakt, får jeg bekjed om, men hvor? Har gått frem og tilbake, opp på taket, prøvd å dirket låser etc. Kanskje jeg bare er blind... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg sitter fast i begynnelsen. (helt i starten, altså!) Gå å møt din kontakt, får jeg bekjed om, men hvor? Har gått frem og tilbake, opp på taket, prøvd å dirket låser etc. Kanskje jeg bare blind... Kan noen hjelpe meg? Ned luka på taket. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Takk for hjelpen! Det er et under at jeg har oversett den luken. :oops: Dette spillet er et must for alle med en 007 i magen! Grafikken er fantastisk og lyden er engasjerende. Det kostet ikke skjorta heller; 399 kr på Free record shop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 et lite tips, gjem "ofrene" dine i mørket slik at de er vanskelig å oppdage.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Dette spillet er et must for alle med en 007 i magen! Du kan jo ikke si dette når du bare har kommet deg forbi starten. Synes det ble ganske repeterende etter hvert, og til og med alle de kule gadgetene blei litt slapp å bruke om og om igjen... Men spillet var utrolig bra... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 En annen ting, den kule split-hoppet du gjør i trainingen, man får ALDRI brukt det inne i spillet. Ikke en eneste gang (er på nest siste mission) har jeg hatt behov for å gjøre noe slikt. Teit hype-gimmick som ikke er viktig for spillet i det hele tatt. I missions der man har lov å drepe fienden, er det egentlig bare å skyte alle man ser, alarmen går, 2-3 stykker til kommer springende, så skyter du dem også, venter noen sekunder til musikken forandres fra action-musikk til vanlig..resten av basen bryr seg ikke et kvidder. Er kun noen få oppdrag der man ikke har lov å drepe noen. Og hvis man ikke har gjemt alle likene 100% (ifølge spillet hvertfall), så blir det automatisk mission failure når du går forbi et visst punkt, selv om det ikke finnes noen vakter igjen i hele brettet. Var ett oppdrag jeg nesten var ferdig med når dette skjedde. Måtte springe tilbake og flytte på alle jeg hadde dradd vekk i skyggene 10 cm..så kom jeg forbi det punktet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ja, du har rett, har bare brukt det der splitt-hoppet en gang, å det va i den fengsels korridoren i demoen. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Spillet blir langt morsommere dersom man prøver å drepe færrest mulig...da må man tenke litt mere... Ellers har jeg ikke brukt splitt hoppet en eneste gang...men ett par ganger har jeg da sneket meg innpå fi, for deretter slippe / hoppe ned på de fra balkonger og stillaser...utrolig fett Men nå har jeg ikke kommet allverdens langt da...holder på med CIA infiltration... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 seriøst. på siste brett! gjem alle folka du dreper. slukk lys... *hint hint* var et sted jeg ikke kom forbi før jeg skøyt lampene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå