runsyv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Prøvde meg på et lite stemingsbilde i går kveld, hva syns Dere? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kjempe flott bilde! Men jeg synes det er litt mye blå/grønt skjær i det? Uansett veldig behagelig å se på. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jøss, er det ikke laksetrappa i mandal, med hatholmen på høyre side. fint bilde. sier som de 2 foregående, skjev horisont og litt mye grønnskjør i bildet.. O.T. er du fra mandal?? Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jøss, er det ikke laksetrappa i mandal, med hatholmen på høyre side.fint bilde. sier som de 2 foregående, skjev horisont og litt mye grønnskjør i bildet.. O.T. er du fra mandal?? Jepp, er Laksetrappa i Mandal, og jeg er selv fra Mandal. Ser at horisonten er litt skjev, men har ikke funnet ut hvordan man kan rette det i Photoshop enda Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bruk crop og dra i hjørnet for å rotere bildet mens du cropper. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 ta og skriv deg opp i tråden, fotografer fra sørlandet, på fotografering der. hadde vært gøy å sett hvor mange som er fra denne delen av landet. er også fra mandal btw. når på kvelden var det du fikk tatt det? Dillet litt med bildet ditt, og det har stort potensieale, kan gjøre mye ut av det, men det krever litt tid. Lånte bildet ditt litt for gøy jeg. ble til at jeg dro litt vell hardt i spakene. menn orker ikke dille mere med det nå. kan fjerne det vist du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå