Laland Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Syntes alle "real world" prisnippene alene gjør dette veldig interessant. Men med en så dårlig karakter hos den spillsiden som har størst innflytelse for min del, så er jeg ikke like sikker på om jeg vil ha det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Eurogamer med en solid 7/10 Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm, ble litt overrasket her ja! masse negativt. menne jeg ser ikke så mye på Anmeldelser i det heletatt. spill er absolutt smak og behag, visst en person ikke liker det så behøver det ikke bety alle kommer til og ikke like det, men tror jeg kommer til og kose meg stort med dette spillet fordi jeg har sett mye på det og veit jeg liker den type spill dette skal kjøpes Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Eurogamer med en solid 7/10 men de påpeker mye av det negative (men personlig synes jeg det øødela mye mer enn hva det gjorde for eurogamer): "Eden messes it up with a hopeless control system that proves just as pointlessly convoluted" "you find yourself having to concentrate to do even the simplest things" "When it's not clumsy, it's fiddly: if there's a medical spray and some bandages in a cupboard, and you've already got bandages, you have to go into the inventory and drop the existing bandages so you can pick up the new ones to gain access to the spray" "It's not just the controls that are clumsy, either: the first couple of episodes are full of glitches, clichéd puzzles and dodgy sequences that don't come off" "There are unsympathetic checkpoints, which put you back in the game prior to a tricky puzzle you'd already completed, or expect you to finish a ten-minute battle with enemies who can attack from near and far" etc Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Angående det "menneskespisende vannet" hadde vi fiender i New Nightmare som var udødelige for alt unntatt lys. De holdt seg unna når vi lyste direkte på dem med lommelykten, men straks vi snudde oss angrep dem. Det minner mistenkelig om det vannet, og ironisk nok var disse fiendene noe av det jeg elsket mest med hele spillet. Var overrasket over en 3/10 karakter, og det har helt klart fått meg til å tenke meg om før jeg kjøper dette (til PC). Jeg stoler selvsagt ikke på kun en anmeldelse, så jeg vil nok sjekke flere får jeg kjøper eller ikke kjøper dette. Det er ennå ingen anmeldelse hos ign, så vi får se. Men 3/10 lover jo ikke bra, og det har ikke fått en sånn karakter uten grunn. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 krakk, spilet er på vei i posten Da møter du det med lave forventninger og blir positivt overrasket. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Her snakker vi om en magisk førstehjelpsspray og noen bandasjer.Vel, slik spray finnes og limer såret slik at du stopper blødninger. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Her snakker vi om en magisk førstehjelpsspray og noen bandasjer.Vel, slik spray finnes og limer såret slik at du stopper blødninger. Jepp, medisinsk lim. Dro litt på, men effekten er ganske magisk i Alone in the Dark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 krakk, spilet er på vei i posten Da møter du det med lave forventninger og blir positivt overrasket. ja håper det, hadde ganske lave til Dark Sector også, ble ganske positivt overrasket av det spillet. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Får spillet i posten i en av de nærmeste dagene. Forventer ingenting, og denne karakteren har ingen innvirkning til min mening om spillet. Har erfart tidligere at jeg må prøve det selv før jeg hører på anmeldelser. Selvom såklart jeg kan være klar over at det kanskje ikke blir helt den opplevelsen jeg trudde Endret 18. juni 2008 av master_al Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde faktisk fått noen forventinger til det spillet etter hva jeg hadde hørt fra andre, den gang ei Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg hadde ingen forventninger til dette spillet, men "Alan Wake" derimot har jeg forventninger til. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Veldig trist å høre at dem bommer på ting som er helt elementært i alle spill.. Vi kan jo håpe en patch kommer ut etterhvert...og at PS3 versjonen som ikke er ferdig enda blir "ordnet". Endret 18. juni 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bare fordi en anmelder missliker spillet må ikke det bety at det er dårlig. Høres jo ut som folk her er kjempeskuffet og oppgitte over spillet. Når du andre sider gir det både full pott og 7/10 så kan det kanskje være noe i det? Men! Spill som prøver å få med alt for mange spillelementer pleier jo ikke alltid å funke så bra, så ... jeg vet ikke jeg? Det er jo som så mange sier "man skal ikke helst gape over for mye på en gang", men la det heller komme mer i nyere utgivelser eller oppfølgere da. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hadde sett fram til dette, men det gjør meg ingenting å droppe denne tittelen. Dårlige kontroller er noe av det verste i spill. Kan bruke pengene på noe mer morsomt i stedet Endret 18. juni 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg var også interessert i spillet, men pga anmeldelsen tror jeg jeg venter. Når jeg leste førsteinntrykket tenkte jeg også at spillet ville bli fikset (selv om et negativt førsteinntrykk pleier å være ganske sjeldent fra gamer.no og andre spillsider tror jeg). Hvis jeg ser dette spillet til under 200 lappen så tror jeg jeg kjøper det, siden det virker fortsatt ganske originalt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er dette samme Alone in the Dark som vi så gameplayklipp fra som så mildt sagt revolusjonerende ut ? Tenkte dette kom til å bli så nextgen som man får det jeg men. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 5 av 5 stjernerBare for å vise at det ikke er opplest og vedtatt at dette er en skrekkelig opplevelse. Synes det er rart an en person finner så mye feil med spillet og en annen nærmest lovpriser spillet som et perfekte Jeg for min del stoler på gamer sine anmeldelser, for hver gang jeg går imot og kjøper et spill som de har anmeldt under 5 så suger det og hvis du kan se fienden på lang avstand er det vel null point? meningen med sånne spill er vel at de skal bare poppe opp uventet(som i condemend, som er et kjempespill Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg hadde ingen forventninger til dette spillet, men "Alan Wake" derimot har jeg forventninger til. Hehe, da er vi to, men når kommer Alan Wake? Det skulle jo ha kommet for lenge siden... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Aldri fått noe spesielt forhold til den her serien, så ikke så evig dumt:P men for andre ja.. får sikkert vite mer om alan wake på E3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg