mcgroven Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil heller være alene med klapperslanger enn sammen med den moderne Edward Carnby. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Huff oh huff, dette her hørtes jo heilt skandaløst ubrukelig ut Blir ihvertfall ikkje til å kaste bort sure kroner på dette makkverket her. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er sjokkert Hadde jo faktisk sett fram til dette spillet Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha, trodde dette kom til å bli bra jeg. Var jo faktisk litt skuffet over at det kom så sent til PS3, men nå bryr jeg meg virkelig ikke! Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bra jeg ikke forhåndsbestilte dette makkverket.Synd de ikke klarer å lage et bedre spill,hadde faktisk tro på dette etter hva jeg fått med meg tidligere..... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du går rundt et hjørne, du er død. Grunn: det var litt menneskespisende vann der, som bare forsvinner om du lyser på det med lommelykten. Flotters! Hehehe! Virkelig lovende... Menneskespisende vann med lommelykt-skrekk, faktisk. Etter denne omtalen er sjansene for et kjøp omtrent like store som at jeg blir å finne på en Tokyo Hotel-konsert. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Konseptet og alt er jo bra, men hvis spillet er så sugent blir det aldri et kjøp. Hvis spillet får en pris på 150 kr en dag, så kanskje. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er i sjokk! Etter det jeg hadde sett av trailere, tech demos og previews så hadde jeg faktisk visse forventninger til dette. Jeg var stor fan av nr 1 og 2 i serien, og selv om jeg ikke foreventet en verdig oppfølger til de, så var dette nedslående. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Med 10-20 prosent igjen av spillet orket jeg rett og slett ikke mer. Nja, synes du burde presset deg noen timer til. Slutten har ofte mye å si for helhetsinntrykket, i alle fall er det slik hos meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dette kom helt ut av det blå for min del. De Previews jeg har sett har jo skrytt av spillet. At det skulle være så elendig hadde jeg aldri trodd. Jeg bestilte meg Limited Edition pga dette for en god stund siden. Men kommer til å beholde det. Godt mulig jeg blir positivt overrasket nå når jeg ikke har forventninger til spillet lengre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Med 10-20 prosent igjen av spillet orket jeg rett og slett ikke mer. Nja, synes du burde presset deg noen timer til. Slutten har ofte mye å si for helhetsinntrykket, i alle fall er det slik hos meg. Bare for å nok ein gang trekke frem Snake Eater her, slutten var heilt rå og rivende. Etter timesvis med ræv kjedelig gameplay og flaue bosser, hoppet spillet omm fleire hakk takket vere slutt timene. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dette kom helt ut av det blå for min del. De Previews jeg har sett har jo skrytt av spillet. At det skulle være så elendig hadde jeg aldri trodd. Da burde du ha lest vår sniktitt, som var mer enn en smule skeptisk: Sniktitt: Alone in the Dark. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm ja ble meget overrasket over dette. Alle techdemoene og slikt så jo meget bra ut. Kanskje de klarer å fikse opp i noen av problemene i ps3 versjonen. Er ikke særlig optimistisk nei.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 5 av 5 stjerner Bare for å vise at det ikke er opplest og vedtatt at dette er en skrekkelig opplevelse. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er dette spillet like dårlig til PC? Ser ut som dette spillet følger med skjermkorte jeg skal hente på posten i morgen, og jeg gidder ikke å installere det hvis det er så dårlig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er dette spillet like dårlig til PC? Ser ut som dette spillet følger med skjermkorte jeg skal hente på posten i morgen, og jeg gidder ikke å installere det hvis det er så dårlig. Haha, du gidder ikke å installere det en gang? Det er jo ikke så veldig mye arbeid akkurat :!: Du aner jo ikke om spillet er noe for deg, spillopplevelser kan være subjektive. Ok, 3/10 er dårlig, men det virker som andre liker spillet ganske godt. Gratis er gratis, hvis du ikke vil ha det kan du sende det til meg. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 enig i anmeldelsen, spillet er elendig. alt det dårlige overkjører de få positive elementene Lenke til kommentar
DailyDrifter Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 uff...trist når gamle titler skal misbrukes for å lage en ny pengemaskin. men så er det en tittel jeg ikke har tenkt på siden før cd-rom`ens dager, så den reelle skaden er vel rimlig begrenset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 krakk, spilet er på vei i posten Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dette spillet så jo så bra ut, og dette skulle jeg ha og var nære på å forhåndsbestille det. Jaja, da var de pengene spart da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg