Gå til innhold

Prisvurdering av min PC

Anbefalte innlegg

Hepp

Se HW i signatur. Jeg ønsker en prisvurdering for denne.

Kan legge til at det er investert i noe bedre vifter enn org samt en Scytje Ninja+ på CPU. Dette har nok ikke så mye å si.

ASUS P5B dlx wifi

E6600

2GB PC8500 Crucial (evnt 4GB kingston PC5300)

ATI HD3870 CLUB3D

2*500 Samsung Spinpoint T166 + Seagate 320GB 7200.10 + Seagate 250GB 7200.8

Corsair 750W PSU

Antec P182 kabinett

DVD brenner

20" Skjerm NEC 2070NX

Som sagt, prisvurdering for en total pakke med skjerm, mus og tastatur. Mus og tastatur vil bli kastet etter kjøper, men det må være med i vurderingen.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei.. 3500 da... Den har jo bra skjermkort og masse lagringsplass, så skjønner ikke hvorfor du ikke skal få solgt den for hvertfall 3000kr.. PC8500, 20"skjerm og Antec P182 koster jo sikkert mellom 2500 og 3000 kr nytt.

EDIT: ( eller mente du at jeg var stein fordi det var for liten pris? :p Da kan du sikkert få solgt den for over 5000kr... Hvis det jeg sa først var for lite. )

Endret av Tord13
Lenke til kommentar
Tror jeg vil si rundt Kr. 7000,- kanskje. Jeg vil gitt deg kr.50,- for brukt pc er som å kjøpe brukt dopapir men til de der ute som liker det så er vel Kr. 7000,- ikke så ille. :p

For 7000 kr kan du kjøpe en bra ny PC. Lagringsplass koster ikke så mye i dag. Jeg ville sagt rundt 5000 kr.

Lenke til kommentar

Glem det jeg sa... Satte opp den samme PC'en på amentio.no og da blir det rundt 12000kr.. Du kan sikkert få solgt den for 7000kr som han over meg sa, eller mellom 8.5 og 9.5 ..

Jeg satte forrige pris litt for tidlig.. Før jeg idetheletatt så på specsa..

Lenke til kommentar
Glem det jeg sa... Satte opp den samme PC'en på amentio.no og da blir det rundt 12000kr.. Du kan sikkert få solgt den for 7000kr som han over meg sa, eller mellom 8.5 og 9.5 ..

Fy faen? den ble jo på 7000 når jeg satt den sammen!!

tror nok INGEN vill kjøpe en gammel slitt pc når di kan få akkurat samme. men bare ny

Edit: få akkurat samme til samme pris;)

Endret av Sandland
Lenke til kommentar

Fy faen? den ble jo på 6000 når jeg satt den sammen!!

tror nok INGEN vill kjøpe en gammel slitt pc når di kan få akkurat samme for 1k mindre.!

Hvis du regner sammen med den skjermen, så blir det nok en del dyrere.. Søkte etter den på amentio, og den koster noe mellom 3000kr for den billigste, og 4000kr for den dyreste.

EDIT: Han har den skjermen for 4215kr.. Da ble det visst over 12000.

Endret av Tord13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...