Carny Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Kunne nesten sett ut som promoteringsbilder for 80-talls blockbusteren Mad Max:) Et veldig lyst bilde. Vet ikke om jeg liker det enda. Får se etterhvert som det har fordøyd seg litt. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Ho dama fenget ikke interessen min stort. Også veldig tråkig at jeg ikke får se resten av håret merker jeg... Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Av og til ser det ut for at jeg skriver i fylla. Det er ikke et lyst bilder slik jeg sa i første post, men lyset er brukt noe snodig. Bak og opp? Hvor mange blits har du brukt? 3-4? Hele henne er veldig sterkt lyst opp, både i ryggen og forran. (med soft ett eller annet?). Har sett mer på bildet, og det er noe med poseringen hennes og vinkelen fra kamera som gjør bildet feil for meg. Hvorfor har du med fingermerkene under kravebenet hennes? Jeg ser at det er en del ting jeg ikke skjønner i bildet. Bakgrunnen får mye lys og er mer i fokus enn jeg liker. Sommerfuglen skaper en kontrast til det mørke håret, men jeg skjønner ikke hva den gjør der. Den tar veldig mye oppmerksomhet fra øynene hennes, som er kanskje det beste med bilde. Hun har tross alt fint fargespill i øynene, spesielt hennes høyre (som helt sikkert er et resultat av bruk av blits?). Fargene generelt komplimenterer hverandre dårlig og skaper uro i bildet. Ble mye negativt her, men hvis du er fornøyd med bildet må du gjerne forklare hvorfor. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Alt i alt, merkelig nok, ender jeg opp med å like bildet Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 "Hvorfor har du med fingermerkene under kravebenet hennes?" Protip; tror det er mening hun skal se litt forslått ut Prøvd med en stk B/W lag med soft light blending mode over? Tror dette vil passe litt bedre desaturert, kanskje =) Lenke til kommentar
pederk Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Push the contrast, push the contrast! Ikke nødvendigvis som jeg har gjort det, men det må gjøres mener jeg. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Større kontrast, mindre farger mm... Et forslag fra meg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Ikke min gate når det gjelder portrettbilder, men teknisk sett er det ganske pent. Bakgrunnen var forferdelig though Max Max: 1979, btw ^^ Endret 19. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg tenkte nok på 3'eren, men jeg neglerte å si det ;P Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Tanken slo meg og etterpå, men jeg valgte å ikke redigere i håp om at jeg hadde rett No offence: Originalbildet var penest. Kontraster er noe man skal være forsiktig med. Kjerringen skulle vel ikke se ut som ett lik heller, eller goth jenta nede i gaten? Endret 19. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
pederk Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 No offence: Originalbildet var penest. Kontraster er noe man skal være forsiktig med. Kjerringen skulle vel ikke se ut som ett lik heller, eller goth jenta nede i gaten? Hun skal se forslått og småskitten ut, såvidt jeg forsto. Det kommer bedre fram ved å redigere bildet litt. Det er som om det ligger et grått slør over originalen. Sammenlign, så skal du se at jeg gjorde ikke all verdens, og at detaljer i mørke områder er maskerte til å ikke skulle miste detaljer. Hadde det vært mitt bilde hadde jeg definitivt redigert det. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 tja.. jeg var jo på jakt etter å få noe renhet i dette da, så man får en brytning mellom skitt og rent hud. Takk for alle innspill Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg fikk ikke inntrykket forslått. Mer som et resultat av et stevnemøte i kull-kjelleren som tok litt av Tom Lenke til kommentar
odn Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Hvet ikke hva det er jeg men kan ikke si jeg likte bilde, det er noe der men hvet liksom ikke helt da. Men det er vel smaken min da. Mvh. Øystein D. N. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Undereksponert, i sorthvitt, med litt skitt på bildefilene, kunne det bildet være noe Bob Richardson kunne tatt. Du har gjort det på en annen måte, men det fungerer som pokker. Jeg liker det. Endret 22. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå