Khaffner Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg får se om jeg tar meg turen til Oslo på lørdag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sosial angst, så funker ikke så bra å klemme fremmede. Men jeg kan gjerne være med og fotodokumentere, lage plakater osv. ^^ Konge ^^, Trenger jo sånt óg ser ofte på videoen på Youtube. blir i ganske godt humør av den. har egentlig planer om å dra på hytta den helgen men det skal nå vurderes om jeg ikke skal bli i Oslo istedenfor. Finni ut om du blir i Oslo eller ikke? (: Jeg og L4r5 oppført som eneste huggerz? ...L4r5 kommer til å få såre kinn den dagen isåfall. Jeg skal jo óg. Meeeen.. hvorfor er det bare Lars som skal få såre kinn? Hvis jeg har goodlook-day skal jeg bli med. Skal til oslo i helga uansett så Great! Fordi jeg lukter o.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Desverre må jeg melde avbud av økonomiske årsaker Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har lyst til å ymte frempå et lite forslag om å utsette. Hva syns folk om det? Evt. så får dere andre ta det på egen hånd. Det ser ikke ut til at jeg blir med, dessverre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Støtter forslaget om flytting. Og foreslår tidlig i august som tidspunkt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har lyst til å ymte frempå et lite forslag om å utsette.Hva syns folk om det? er det ikek lørdag som er den internasjonale dagen? støtter forøvrig å flytte det til en annen dag. ved å planlegge litt i god tid vil det være større mulighet for å få med flere. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg møter gjerne opp en annen dag. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ta det gjerne en annen dag, jeg jobber i morgen. For om jeg ikke tør å være med, skal jeg hvert fall spionere på dere Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 er det ikek lørdag som er den internasjonale dagen? støtter forøvrig å flytte det til en annen dag. ved å planlegge litt i god tid vil det være større mulighet for å få med flere. Jo, det er det, men det er jo ikke noe i veien for å ha det en annen dato allikevel. Den internasjonale dagen kom kanskje litt brått på. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hvis jeg er i Oslo på den datoen dere setter, er jeg med! Endret 4. juli 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 I wants in. Oppdatere førstepost? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Da har jeg oppdatert (: Forhåpentligvis er den en poll oppe og går snart óg. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ikke for å blande meg inn, siden jeg ikke kommer til å bli med på dette. Men blir ikke denne pollen litt feil? "Hvilke lørdager kan du?", og så kan du bare velge en? Er jo sikkert folk som kan flere lørdager. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 jeg gir og tar gjerne imot klemmer skriv meg opp som intresert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) LNaitsirhC: Da velger man den dagen man har mest lyst til Endret 14. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg kommer nok ihvertfall og henter en klem fra folka regner jeg med, men vet ikke om jeg selv deltar. EDIT: Typzo Endret 15. juli 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 bestilt meg t-skjorte med skriften Free Hugs fra Spreadshirt.net. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Konge Lurer på om pollen kanskje burde stenges snart, så det ikke blir altfor kort tid mellom når vi finner ut hvilken dato det blir og den datoen. Eh. ja O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå