ilpostino Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 en kompis av meg jobber i NRJ. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Har dere noen gang sett noe mer til reportasjen forresten? Var vel snakk om å prøve å få den ut på youtube. De var skeptiske nok til å i det hele tatt slippe oss inn i bygget og la oss se den, så vi tørte ikke pushe på noe mer Dama te Skrollan/Stian skulle jo egentlig ta opp greia, men feila drastisk. Så det blei visst ikke noe av. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg føler jeg kunne vært med. Jeg er 15-16, alderen har vel ikke noe å si? Lurer på hvorfor det ikke er flere med. Ikke skriv meg opp enda siden jeg ikke er sikker. =P Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fikk klem på hove av en litt søt jente som gikk rundt med "free hugzzz" skilt. Noen av dere?. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Sikker? Du var den første jeg tenkte på da jeg hørte beskrivelsen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg føler jeg kunne vært med. Jeg er 15-16, alderen har vel ikke noe å si? Lurer på hvorfor det ikke er flere med. Fordi de er teite Og nei, alder er nok ingen hindring. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 De som har årntli gode klemmer gir ikke bort til hvem som helst. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg og L4r5 oppført som eneste huggerz? ...L4r5 kommer til å få såre kinn den dagen isåfall. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvis jeg har goodlook-day skal jeg bli med. Skal til oslo i helga uansett så Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Sosial angst, så funker ikke så bra å klemme fremmede. Men jeg kan gjerne være med og fotodokumentere, lage plakater osv. ^^ Konge ^^, Trenger jo sånt óg ser ofte på videoen på Youtube. blir i ganske godt humør av den. har egentlig planer om å dra på hytta den helgen men det skal nå vurderes om jeg ikke skal bli i Oslo istedenfor. Finni ut om du blir i Oslo eller ikke? (: Jeg og L4r5 oppført som eneste huggerz? ...L4r5 kommer til å få såre kinn den dagen isåfall. Jeg skal jo óg. Meeeen.. hvorfor er det bare Lars som skal få såre kinn? Hvis jeg har goodlook-day skal jeg bli med. Skal til oslo i helga uansett så Great! Endret 1. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Finni ut om du blir i Oslo eller ikke? (: ser ut som det blir golfturnering utenbys på meg i helgen. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vurderer å melde meg på som hugger hvis jeg er ledig den helga . Lenke til kommentar
Murpuss Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg burde gjøre det jeg også, siden jeg har så store pupper. (altså store og små liker pupper.) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg fikk klem på hove av en litt søt jente som gikk rundt med "free hugzzz" skilt. Noen av dere?. Det fikk jeg og! like etter at jeg kom ut av den kaldeste fellesdusjen jeg noen sinne har vært innom, så det hjalp veldig! Jeg kan komme innom en tur på lørdag og stå en stund, men lover ikke at jeg kan sette av hele dagen Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvor er det jeg isåfall skal møte opp hvis jeg kommer?. Er lite kjent i oslo men vet sånn ca hvor ting er. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Oh. Jeg trodde jeg hadde skrivi opp det. Menja. Jeg tenkte tolv-ett. Særlig om vi skal lage plakatene på stedet, så burde vi vel være tidlig ute. Og hva med å møtes utafor østbanehallen? I bånn av trappa, elns. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ehhh østbanehallen er det liksom den gamle tog stasjonen i oslo s? . Jeg lager vel plakaten før jeg kommer. Blir vel FREE HUGS/GRATIS KLEM på hver sin side?. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ehhh østbanehallen er det liksom den gamle tog stasjonen i oslo s? det er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå