Gå til innhold

Free Hugs Oslo


Anbefalte innlegg

Som flere muligens har fått med seg, blei det ikke noe på den internasjonale dagen arrangert via HW, men det betyr jo ikke at vi ikke kan ta det litt seinere ;)

 

På grunn av at det var så få som kunne 5. juli, kom det fram forslag om å utsette til august. Og siden vi da har mye bedre tid, tenkte jeg vi kunne få stemme over når.

Jeg tar det for gitt at det blir en lørdag, da det har vært en lørdag begge de foregående gangene og det har funka ypperlig ser jeg ingen grunn til å endre på det (:

 

## hijacking av ilpostino ##

pollen er ferdig og datoen er satt til lørdag 16. august

## / ##

 

 

 

Noen som er interessert i å være med og klemme på helt ukjente mennesker noen av de datoene?

 

 

Frivillige klemmere:

bazukh

Nyhus

ilpostino

samebror + random jente

veninne av Lillium

 

Medhjelpdende fotograf:

Lillium

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lørdag 5. juli er den internasjonale
-dagen, og i den anledning tenkte jeg at det kunne være interesse for å arrangere en Free Hugs-kampanje gjennom forumet. Som forsåvidt er gjort to ganger før og har begge gangene vært godt mottatt av "publikum". Forrige gang kom vi til og med på nyhetene. :cool:

 

 

Som nevnt i emnetittel gjelder denne tråden Oslo, og som nevnt tidligere er det 5. juli det er snakk om.

 

Så er det noen som vil være med på å muligens lyse opp vilt fremmede menneskers dag?

Da har jeg bursdag :new_woot:

Lenke til kommentar

ser ofte på

videoen på Youtube. blir i ganske godt humør av den. har egentlig planer om å dra på hytta den helgen men det skal nå vurderes om jeg ikke skal bli i Oslo istedenfor.

 

noen planer om å få pressen til å dekke det denne gangen også?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...