War Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan jeg kjøpe fra dell.com og ikke dell.no For eks en vare koster 39.000,- på dell.no men på dell.com koster den 1999dollar som blir 11.000kr selv om norge legger på en skatt osv blir det mye billigere :-O ? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nei. Dell.com sender kun til USA. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Så om jeg oppgir en usa adresse som et vidresendeselskap selger så sender dem vidre hit sånn som alle gjør med ting som bare sendes i usa osv. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så om jeg oppgir en usa adresse som et vidresendeselskap selger så sender dem vidre hit sånn som alle gjør med ting som bare sendes i usa osv. Ja, du kan gjøre det, men da må du også huske på å lese garantibetingelsene nøye, siden det er helt opp til Dell om de godtar at du får service på den i Norge f.eks. Du har heller ikke noen reklamasjonsrett på produktet, siden du må forholde deg til Amerikanske rettigheter og ikke norske. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gitt at Dell USA ikke kjører sjekk på VISA-kortet du betaler med (Vet Lenovo gjør dette), så kan du gjøre dette. Husk at garanti etc ikke nødvendigvis vil bli gjort i Norge og du kan bli pålagt å betale frakt til USA, samt risikere mva og toll når varen kommer tilbake. I slikt tilfelle er det veldig viktig at du beholder all dokumentasjon på importen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå