Gå til innhold

Opera9.5 problemer etter oppgradering

Anbefalte innlegg

Instalerte den siste oppdateringen ver.9.5. Fikk problemer med at den hang og låste seg med jevne mellomrom. Tok en systemrestore og fikk tilbake den gamle versjonen 9.27 som fungerer greit. Problemet nå er at X som jeg hadde i høyre hjørnet på hver fane er borte. Må høyreklikke for å velge lukk fane. Noe jeg synes er tungvint. Noen som hvet hvordan jeg ordner dette. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tools - Preferences - Advanced - Additional tab options: Show close button on each tab.

Høyreklikk er forresten ikke nødvendig. Jeg bruker knappen oppe i høyre hjørne, virker på den tab'en som har fokus.

Ja har gjort som du beskriver men mangler fortsatt X i høyre hjørne.Derfor er høyreklikk nå eneste mulighet for å lukke fanen. Se bilde

post-31314-1213797503_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Flott du fann ut av det, reknar med skinet du brukte ikkje hadde noko lukkeknapp. Kan til opplysing nemne at det er fire andre måtar å lukke ei fane på, i tillegg til høgreklikking og krysset:

• Hurtigtasten Ctrl + W.
  • Klikke med scrollhjulet/midtre museknapp på fana.
  • Halde inne Shift og klikke på fana.
  • Bruke ei muserørsle (meir om det her): Hald inne høgre museknapp og før musa fyrst rett ned, so rett til høgre, og slepp museknappen.

(P.S. Hadde du posta innlegget i Programvare ville du truleg fått svar før.)

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...