Flakkmeister Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Hei! På enkelte spill og bilder er grafikken "prikkete" nesten som jeg ikke har installert riktige drivere! Jeg har prøvd absolutt ALT, men ingenting hjelper!! Er på forhånd takknemlig for alle forslagene! Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 hvilke drivere bruker du? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 De nyeste detonator driverne. 12.??. husker ikke helt hva de het. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Hei, Jeg hadde samme problemet! Og det viste seg at han som satt inni kortet mitt ikke hadde satt det skikkelig inn. Kanskje du skulle prøve å ta ut kortet og sette det inn igjen. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 Har allerede prøvd men det hjalp ikke :smile: Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Jeg hadde noen problemer med mitt kort også (CardExpert GF2mx400) men jeg oppdatarte driverne på hovedkortet, så løste det seg :smile: sjekk driveren for AGP porten, det var den som laga mest krøll for meg. Bruker 12.41 jeg og, så de er greie. PRøv å slett alt av gamle drivere, slik at det ikke ligger noe å lager konflikter. Ellers kan du ta en titt her http://www.gibme.com/artikler/geforce.shtml kanskje det kan hjelpe? Lenke til kommentar
zun Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Bruk Detonator 6.50 Driverne. De er både raskere og bedre enn de nye 12.41 driverne fra Nvidia.. Hardware.no har testet dette og funnet det ut + att jeg har erfart det selv etter att jeg avinnstalerte 12.41 og innstalerte Detonator 6.50. Fikk ytelsesøkning fra 4300 til 4500 i 3D mark 2000 :smile:)) Og kansje det hjelper for disse prikkene du får i enkelte spill også :smile: Driverne finner du på Nvidia eller du kan få dem av meg :smile:)) Lenke til kommentar
jerv Skrevet 9. august 2001 Del Skrevet 9. august 2001 12.41 driverne er optimaliserte for directx8, geforce 3 og nye spill (vet ikke om noen nye spill som bruker directx8 jeg men... av applikasjoner vet jeg kun 3Dmark2001) 6.50 driverne er best for directx7, geforce 2 og eldre nvidia-kort, og nesten alle verdens andre spill. Derfor vil du få bedre resultat i 3dmark2000 med 6.50, fordi 3dmark2000 tester directx7-funskjoner. Du vil få mye bedre resultat i 3dmark2001 med 12.41-drivere, men se heller på spillene dine fremfor å se på 3dmark2001. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå