konduktans Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Når jeg prøver å brenne Ubuntu alternate install på en CD(Fujifilm 700 MB unformatted CD-RW), sier den at det ikke er plass på CD-en. (mangler 150 MB eller noe slikt). På My Computer står det at CD'n er 518 MB. Hva kan dette skyldes? Må jeg gjøre noe spesielt for å få 700 MB på CD'n? Det jeg gjorde var å sette i CD'n, ta på ubuntu fila, trykke på "send to CD"(e.l.) og deretter formatterte jeg og brukte "live file system" eller hva enn det er. Kjører Vista HP på dataen. Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
kavk Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du må brenne filen som en iso-fil. den funksjonen ligger ikke i windows, så du må laste ned et brenne program for det:) f.eks: nero Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 leste en plass at RW plater ikke var anbefalt å brenne operativsystem på. hvis du ikke har brent noe fra før på cd plata så burde det jo gå. har du prøvd med en annen cd plate? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Funka nå! Ble lagt inn på cd'n uten problemer og er nå installert:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå