Mala Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 @ archangel og kajac: Ah, da er eg med. Husket det første som kun Need for Speed eg Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du mener "Road & Track Presents: The Need for Speed" Det første spillet i serien Ah hehe ja er nok det spillet, var noe helt spesielt for meg når det kom ut Lenke til kommentar
Eirrik Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hadde bare EA lagd et nytt NFS spill kinda underground 2..... Lenke til kommentar
Ludo_ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Må bare si en ting: EA games har noe av verdens feigeste salgs taktikk - Kjøpe opp mindre selskaper og foskjellige spill lisesnse, rushe ut et XBRASPILL 2 for en billig penge og høste, altså melke gamers for pengene sine. I en pressemelding fra EA for et par måneder siden Unnskylte EA seg for deres elendige form for markedsføring og skulle nå begynne å produsere spill ikke kun for pengene og gi utviklerne deres mer frihet - personlig tror jeg neppe på dette Og dette spillet blir vel atter et NFS-Remake med bedre grafikk bare for å melke mer penger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det er nettopp det, EA har skjønt det. Vi(forbrukerene) er dumme nok til å kjøpe melkeproduktene uavhengig av kvalitet. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 jeg synes NFS spillene har holdt en god kvalitet frem til carbon. Carbon var et greit spill, men ikke på linje med MW og de andre. Prostreet var værst Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det er nettopp det, EA har skjønt det. Vi(forbrukerene) er dumme nok til å kjøpe melkeproduktene uavhengig av kvalitet. Jeg er heldighvis ikke en av de "dumme". Holder meg langt unna spill fra Ea, før jeg veit at de er bra. Noe de fleste ikke er. Aldri kjøpt et eneste NFS spill etter de bynte og gi det ut. Aldri angra meg heller Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 " EA torturerte Need for Speed-utviklere " ga meg noen fantastiske mentale bilder. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 " EA torturerte Need for Speed-utviklere " ga meg noen fantastiske mentale bilder. hah Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er nettopp det, EA har skjønt det. Vi(forbrukerene) er dumme nok til å kjøpe melkeproduktene uavhengig av kvalitet. Jeg er heldighvis ikke en av de "dumme". Holder meg langt unna spill fra Ea, før jeg veit at de er bra. Noe de fleste ikke er. Aldri kjøpt et eneste NFS spill etter de bynte og gi det ut. Aldri angra meg heller Nei eg skyr NFS som pesten, men eg er litt løk når det gjelder de seineste Medal of Honor spillene på konsoll desverre. For uten Airborne da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg