EmmJay Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Til høsten kommer Need for Speed Undercover, og EA-sjef Riccitello lover at det er slutt på å torturere ansatte. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er den mest unødvendige tittelen jeg har sett på lenge. Men, The Transporter inspirert? Ingen Hot Pursuit altså? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De legger vel det opp slik at vi skal bli skuffet igjen Syns det er en skam jeg, at en så god serie har blitt så jævla dårlig/elendig med åra. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ble jo maks elendig når de slapp ut Pro street og tok vekk muligheten til å frese rundt på gata... Syns jeg iallefall Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hot pursuit hot pursuit 2 så startet melkinga underground 1 underground 2? most wanted proStreet og nå.. Undercover. herregud kan ikkje ein spillserie få dø i fred.. beating a dead horse seier eg.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Etter Hot Pursuit så har Most Wanted vært det beste spillet, i mine øyne. Kan det være fordi man kjører i dagslys? Hmm ... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Til høsten kommer Need for Speed Undercover, og EA-sjef Riccitello lover at det er slutt på å torturere ansatte. Hva med å slutte med å torturere spillerne? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hahahahahaha.. EA er så patetiske. Slipper det ene spillet etter det andre, enda mer elendig en de forige. Kan ikke fordra Need for speed serien. Makan til dårlig gjennomførte møkkspill. Pusher de ansatte hardt bare for og slippe ut nye spill ofte, hvorfor ikke lage noe virkelig bra for en gangs skyld? Så spillet har en levetid på lenger enn 1 uke? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Til høsten kommer Need for Speed Undercover, og EA-sjef Riccitello lover at det er slutt på å torturere ansatte. Hva med å slutte med å torturere spillerne? Word! Har med vilje ligget unna NFS-spillene uten Most Wanted, som var en diger skuffelse. OG KAN DE IKKE BARE DRITE I NOEN FAENS HISTORIE, VI VIL IKKE HA!!!!!!!!!!! Vil kjøre.... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og hvorfor skal de gidde det når spillene selger som hakka pixelmøkk? Nei, først må gjennomsnittsgameren bli mer opplyst, først da vil vi se de mer gjennomførte spillene fra disse seriene. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og hvorfor skal de gidde det når spillene selger som hakka pixelmøkk? Nei, først må gjennomsnittsgameren bli mer opplyst, først da vil vi se de mer gjennomførte spillene fra disse seriene. Jo, sant det. Rart at de selger såppas bra som de gjør Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan de kommer seg bort fra dette jævla gatebil vaset tro? Bort fra all faens bling-bling, og ut igjen på åpna landeveier langs sjø og fjell! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 EA er alltid flink med å være etterpåklok. Sjefen sa jo "Vi skal slutte kjede forbrukeren med å finpusse på fjorårets utgave for å så slippe resultatet som et nytt spill". Nå innrømmer de at spillene ikke er bra nok og at ting skal bli bedre. Tror dere det blir ordna? [random franchise]+[year] er enda hovedmelkekua ... Blablabla. EA er bare skrot. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan ikke si jeg har en god følelse om det neste spillet. Bilspill med historie høres bare dumt ut, spiller ikke et jævla bilspill hvis jeg vil ha en bra historie Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Need for Speed II SE var nice. Det er faktisk eit av dei beste bilspela eg har spelt. Knockout saman med ein venn, krasje i andre bilar slik at dei kom lenger bak. Prøve å få ut Maclaren-bilane fyrst. Det var tider det. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan de kommer seg bort fra dette jævla gatebil vaset tro? Bort fra all faens bling-bling, og ut igjen på åpna landeveier langs sjø og fjell! Amen to that..... NFS: Porsche var etter mitt syn det helt ultimate innen NFS -serien...... var i mine øyne genialt... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og det at Ola Nordmann ikke skjønner at det finnes bedre alternativer gjør heller ikke saken bedre. EA har slaktet sin egen serie, og prøver å melke de forskjellige kroppsdelene ved å slå på dem med klubber. Need for Speed navnet burde forsvinne i historiebøkene som en spillserie som engang var bra. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hot pursuithot pursuit 2 så startet melkinga underground 1 underground 2? most wanted proStreet og nå.. Undercover. herregud kan ikkje ein spillserie få dø i fred.. beating a dead horse seier eg.. Du Hoppa Over Carbon Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Her er det som blir bekreftet: EA Games president Frank Gibeau has confirmed that the next Need for Speed installment is in development. He also stated that due to the fact that the sales of ProStreet didn't live up to EA's hopes for the game, the franchise will go back to its "roots" with a number of features, including open-world racing and a new highway battle mode.[4] It's expected that the game will feature a brand new game mechanic and a "Most Wanted-ish" sandbox style of gameplay. An official announcement is expected to be made in the beginning of July at the latest.[5] Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Eneste gatebilNFS spillet jeg har orket og gjøre ferdig er faktisk Underground 2.. Mest boring spillet jeg har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg