erlingba Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skal flytte fra Trondheim til Oslo i slutten av denne uka, og trodde det gikk an å leie tilhenger her og levere i Oslo. Men det gjør det altså ikke, og å kjøre opp til Trondheim igjen med en tom tilhenger er uaktuelt. De som tilbyr ukesleie av tilhengere tar seg godt betalt for det, så det blir lit i dyreste laget å leie over sommeren. Er det noen som vet om steder man kan leie en tilhenger en måned av gangen til en rimelig penge? Eller noen som har en tilhenger de ikke kommer til å bruke i sommer? Skal opp til Trondheim igjen i slutten av Juli eller begynnelsen av August. Slik det ser ut nå må jeg enten kjøpe en tilhenger her i Trondheim for å selge den igjen i Oslo-området, eller så får vi kjøre til Östersund i Sverige å leie en tilhenger fra Thule som vi kan levere igjen i Arvika. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Glem det, leste ikke at du vurderte å kjøpe henger. Endret 18. juni 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Eller kanskje det er noen som skal fra Oslo til Trondheim, og kan ta med en tilhenger fra en bensinstasjon i Oslo mot litt betaling? Lenke til kommentar
campod Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg kan anbefale leie-tilhenger.no. Har selv leid tilhenger i 2 uker og det var ca halv pris av det du må betale på en bensinstasjon. Endret 19. juni 2008 av campod Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du kan ikke leie fra en bensinstasjon og levere den til samme bensinstasjonen i Oslo? Lenke til kommentar
bluekoala Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg skal flytte fra Trondheim til Oslo i slutten av denne uka, og trodde det gikk an å leie tilhenger her og levere i Oslo. Men det gjør det altså ikke, og å kjøre opp til Trondheim igjen med en tom tilhenger er uaktuelt. De som tilbyr ukesleie av tilhengere tar seg godt betalt for det, så det blir lit i dyreste laget å leie over sommeren. Er det noen som vet om steder man kan leie en tilhenger en måned av gangen til en rimelig penge? Eller noen som har en tilhenger de ikke kommer til å bruke i sommer? Skal opp til Trondheim igjen i slutten av Juli eller begynnelsen av August. Slik det ser ut nå må jeg enten kjøpe en tilhenger her i Trondheim for å selge den igjen i Oslo-området, eller så får vi kjøre til Östersund i Sverige å leie en tilhenger fra Thule som vi kan levere igjen i Arvika. Jeg vil anbefale http://www.norsktilhengerutleie.info Du kan leie tilhenger i alle storbyer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå