Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Leie tilhenger Trondheim-Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte fra Trondheim til Oslo i slutten av denne uka, og trodde det gikk an å leie tilhenger her og levere i Oslo.

Men det gjør det altså ikke, og å kjøre opp til Trondheim igjen med en tom tilhenger er uaktuelt.

De som tilbyr ukesleie av tilhengere tar seg godt betalt for det, så det blir lit i dyreste laget å leie over sommeren.

Er det noen som vet om steder man kan leie en tilhenger en måned av gangen til en rimelig penge?

Eller noen som har en tilhenger de ikke kommer til å bruke i sommer?

Skal opp til Trondheim igjen i slutten av Juli eller begynnelsen av August.

Slik det ser ut nå må jeg enten kjøpe en tilhenger her i Trondheim for å selge den igjen i Oslo-området, eller så får vi kjøre til Östersund i Sverige å leie en tilhenger fra Thule som vi kan levere igjen i Arvika.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Jeg skal flytte fra Trondheim til Oslo i slutten av denne uka, og trodde det gikk an å leie tilhenger her og levere i Oslo.

Men det gjør det altså ikke, og å kjøre opp til Trondheim igjen med en tom tilhenger er uaktuelt.

De som tilbyr ukesleie av tilhengere tar seg godt betalt for det, så det blir lit i dyreste laget å leie over sommeren.

Er det noen som vet om steder man kan leie en tilhenger en måned av gangen til en rimelig penge?

Eller noen som har en tilhenger de ikke kommer til å bruke i sommer?

Skal opp til Trondheim igjen i slutten av Juli eller begynnelsen av August.

Slik det ser ut nå må jeg enten kjøpe en tilhenger her i Trondheim for å selge den igjen i Oslo-området, eller så får vi kjøre til Östersund i Sverige å leie en tilhenger fra Thule som vi kan levere igjen i Arvika.

Jeg vil anbefale http://www.norsktilhengerutleie.info Du kan leie tilhenger i alle storbyer der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...