Gå til innhold

Jeg har laget en bruker på AOC, jeg valgte pay with cash. Får jeg rengning i posten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, det står på koverett du kjøper ''30 dager free'' ting..

det er vel flere som ahr gjort det..

jeg vet at jeg får 30 dager gratis, men etterde dagene får jeg regning i posten?

Fordi jeg har heller lyst til å bare kjøpe gamercard istedenfor å få regning.

Lenke til kommentar
Du er jo ikke gammel nok selv da :p

 

Jeg er kanskje ikke gammel nok selv, men har fått foresattes tillatelse til å spille AoC. Som jeg faktisk må beregne meg ganske heldig med å få tilatelse til. For de er veldig strenge på sånt. Men uannsett så blir det innarbeidet ett system som skal da skille ut mindreårige som ikke har tilatelse. Altså sånn som stemme bekreftelse fra foresatte og sånt.

Lenke til kommentar
Du er jo ikke gammel nok selv da :p

Jeg har tillatelse fra mine foreldre så det er ikke noe problem.

Men uansett så er det ikke jeg som skal ha AOC, men det er en kompis av meg som lurte på om han fikk regning i posten siden han valgte pay with cash,men jeg kan vel bare endre det til gamercard eller noe sånt?

Jeg har AOC og jeg har full rett til å spille det av mine foreldre.

Lenke til kommentar

Men er det noen her som vet hva som skjer hvis jeg går inn på ageofconan.com også logger meg inn på brukeren min også trykker på "delete my payment option"? :)

Er det sånn at hvis jeg gjør det så kan jeg kjøpe game dager med gamercard?

 

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar

Driver og tutler med det samme selv. Med Pay by cash kan man visst betale med nettbank da, det er greit, for det kan jeg bruke.

 

Var nemlig i byen igår og spurte etter gamecard og fikk beskjed fra dagligleder på EB Games Tønsberg at de foreløpig ikke får inn flere gamecards. At de kanskje skal slutte å selge de, fordi 18-åringer sitter med et Visa de kan betale med, for å luke ut mindreårige.

Lenke til kommentar
Driver og tutler med det samme selv. Med Pay by cash kan man visst betale med nettbank da, det er greit, for det kan jeg bruke.

 

Var nemlig i byen igår og spurte etter gamecard og fikk beskjed fra dagligleder på EB Games Tønsberg at de foreløpig ikke får inn flere gamecards. At de kanskje skal slutte å selge de, fordi 18-åringer sitter med et Visa de kan betale med, for å luke ut mindreårige.

Jeg har nettbank jeg og så da tar jeg bare pay bay cash eller?

Lenke til kommentar
Du er jo ikke gammel nok selv da :p

Eid? :)

 

Dessuten er aldersgrensen kun "anbefalt".

Nei, aldersgrensen er "18+" ikke "anbefalt 18+".

Om du har sett intervjuer med Dev'sa fra Funcom sier de selv at de ikke ville ha alle 14issene osv inn i spillet, derfor det blei 18+ års aldersgrense. Bare se hvordan det har gått med WoW..hoho.

 

Uansett, skal dere betale med PayByCash får dere ett konto nr i mail dere skal overføre penger til (via nettbank feks). Det kan ta 2-5dager før pengene deres havner hos FunCom.

Lenke til kommentar
Du er jo ikke gammel nok selv da :p

Eid? :)

 

Dessuten er aldersgrensen kun "anbefalt".

Nei, aldersgrensen er "18+" ikke "anbefalt 18+".

Om du har sett intervjuer med Dev'sa fra Funcom sier de selv at de ikke ville ha alle 14issene osv inn i spillet, derfor det blei 18+ års aldersgrense. Bare se hvordan det har gått med WoW..hoho.

 

Uansett, skal dere betale med PayByCash får dere ett konto nr i mail dere skal overføre penger til (via nettbank feks). Det kan ta 2-5dager før pengene deres havner hos FunCom.

Da kan jeg bare overføre med nettbanken min :).

Men kommer det automatisk regning/e-mail i posten etter game tiden har gått ut?

Eller må jeg trykke på noe selv?

Lenke til kommentar

Om jeg husker rett fra Anarchy Online (da jeg var yngre og brukte PayByCash Selv) så får du mail noen dager før kontoen din går ut om at du kan sende penger til XXX Kontonummer slik at pengene rekker fram i tide til kontoen din egentlig går ut. Du får aldri regning i posten eller noenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...