Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vil det si at denne tråden, Er bedre enn denne? Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Selv om det blir ignorert.. Jeg syns dette passer å prøve ut i bildekritikken i fotoforumet. Nesten ingen tar seg tid til å kommenterer bildene der allikevel, da kan dette stjernesystemet brukes da jeg regner med at folk tar seg tid til å "karaktergi" med ett tastetrykk. Enig. I bildekritikk tror jeg det kan fungere bedre, fordi da er det noe mer konkret man stemmer på og alle VET hva det er man stemmer på. Worth a try. Hele poenget med bildekritikk tråden er jo at folk skal få kritikk på bildene sine. Jeg ser bare negative ting angående det å sette karakter på denne delen av forumet. Kan fort bli så fort bare gir karakter uten å skrive hvorfor, og da er mye, om ikke alt, av poenget med den delen borte. Jeg ønsker selv en mulighet, som så mange andre, å slå av hele karakter funksjonen, eller i det minste få et skin som skjuler den. Noen mulighet å lage f.eks "hardware.no dynamisk -k" eller no som ikke viser den? Husker at favoritter måtte slås på i diverse skins etter ombyggingen av forumet, så kanskje dette hadde vært en enklere måte å "fjerne" det på enn å styre med settings i kontrollpanel? Jeg skyter i blinde nå, så godt mulig det ikke kan gjøres, men var en tanke jeg fikk mens jeg leste tråden. Jeg tror de som ønsket karakterer undervurderer brukerbasen til diskusjon.no, de fleste topics som fortjener det får bra med respons, men det kommer mye an på om op lager et bra topic navn som fenger de første 5-10 svarene. Kan såklart være at de ønsker å kunne gi negative responser på person, og nå blir skuffet siden de bare kan gi karakter på tråden. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Selv om det blir ignorert.. Jeg syns dette passer å prøve ut i bildekritikken i fotoforumet. Nesten ingen tar seg tid til å kommenterer bildene der allikevel, da kan dette stjernesystemet brukes da jeg regner med at folk tar seg tid til å "karaktergi" med ett tastetrykk. Enig. I bildekritikk tror jeg det kan fungere bedre, fordi da er det noe mer konkret man stemmer på og alle VET hva det er man stemmer på. Worth a try. Hele poenget med bildekritikk tråden er jo at folk skal få kritikk på bildene sine. Jeg ser bare negative ting angående det å sette karakter på denne delen av forumet. Kan fort bli så fort bare gir karakter uten å skrive hvorfor, og da er mye, om ikke alt, av poenget med den delen borte. Jo, jeg ser hva du mener. Og er ved nærmere ettertanke enig i det du skriver. Da blir mest sannsynlig alt av kommentarer borte og man får ett meningsløst galleri. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Da har jeg bestemt meg for at dette bare er teit. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Helt enig. Veldig få som benytter seg av det (ofte bare 1-3 stemmer, med unntak av denne og enkelte andre tråder). Da blir tallene ofte helt feil pga lite statistisk grunnlag. Dessuten kan ikke brukerne gi noen begrunnelse på hvorfor de gir den og den karakteren, og setter bare noe random etter hvordan de liker temaet eller brukeren. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg synes det er paa tide aa ha en poll i Politikk og Samfunn katagorien om vi vil beholde systemet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Brukerne har vel egentlig talt allerede ved å ikke benytte seg av det. Dessuten synes jeg det tar en del plass og ikke ser så pent ut, men det er vel kanskje individuelt hva man synes om den saken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Når jeg ser i et par av foruma hvor dette er aktivert så blir jeg bare oppgitt. Det er umulig å se om en tråd er bra på bakgrunn av stjernene. Fjern dem. Det var morsomt i ca. 10 sekunder. Om ikke man fjerner systemet helt så må det i hvertfall lages en mulighet for å slippe å se dem. Et avhukingsalternativ i kontrollpanelet eller noe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Brukerne har vel egentlig talt allerede ved å ikke benytte seg av det. Det var dette jeg også reagerte på. For å være noe som fikk flertall (?, jeg var ikke med på avstemningen) så har dette blir overraskende lite utnyttet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har det vært en avstemning? Stjernene gir meg, som L4r5 sier, ingenting. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ratingsystemet var nok en spennende idé som ikke fungerte like godt i praksis som den gjorde i teorien! Men man må feile for å lære! (Jeg stemte nei til all karaktergivning på forumet! ) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Synes det er på tide med endelig avgjørelse hvorvidt dette skal beholdes eller ei. Forsøket har vart så lenge at jeg ikke lengre legger merke eller irriterer meg over det, men det er likegodt en unødvendig funksjon. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ville heller hatt mulighet til å gi karakter på enkeltposter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg vil ha det der hvor det er bruk for denslags. I politikk og samfunn er det bare i veien. I gullkorn og humor er det bra. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Enkeltpost rateing kommer nok aldri. Ser heller ikke poenget med det, utenom å bashe noen og "heve" andre opp over den "vanlige" brukeren. Hele opplegget bør fjernes, og ses på som et bra forsøk, men lite annet. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har fremdeles ikke sett en eneste rangert tråd som jeg selv ville valgt å rangere. For å si det pent. Men så bommer jeg særdeles krafig på målgruppen for forumet. Jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å ignorere stjernene, for de bidrar ikke til annet enn å opprettholde mitt allerede snevre syn på fjortiser. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har admins noen måte å se hvem som setter hvilken karakter? Så om noen bare "løper" rundt og setter maks eller min, kan man "sperre ute" de som gjør det useriøst? Men da kan man spørre, hvem bestemmer hva som er useriøst, kanskje alle trådene jeg har sett med rank fortjener 1 stjerne, fordi jeg ikke liker trådstarter, emnet eller i hvilken retning diskusjonen tar. For å si det på en annen måte, hva er det vi skal rangere? Og hvordan planlegger dere å tvinge oss til å kun rangere på det grunnlaget? Stemmer for at vi fjerne hele greia, evt lar oss skjule den. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å ignorere stjernene,Som ein annan nemnte tidlegare, so kan dei fjernast med reklameblokkeringsfunksjonar i nettlesaren. Eg har gjort dette, og ser aldri nokon stjerner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hah! Da har det ingenting å si. Carry on, dear voters. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skulle ønske jeg hadde mulighet til å ignorere stjernene,Som ein annan nemnte tidlegare, so kan dei fjernast med reklameblokkeringsfunksjonar i nettlesaren. Eg har gjort dette, og ser aldri nokon stjerner. Hasta la vista stjerner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå