Gå til innhold

Mulighet til å gi karakter på tråder og blogger aktiveres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte noe som ble nevnt tidligere her. Det med at post-counten burde telle. Det er to måter dette kan gjøres på. Den ene måten er å sette begrensningen høy (f. eks. 1500 poster) for at bare de litt mer erfarne brukerne som har blitt vant med forumet skal ha tilgang. Den andre muligheten er å sette den lav (50-100 poster) kun for å hindre at folk oppretter flere brukere for å stemme opp seg selv. En annen mulighet er jo selvfølgelig å la det være som nå, slik at alle får tilgang, men jeg kunne godt tenkt meg noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vi styrer skuta, men brukerne er vinden i våre seil og kursen blir deretter. Snur vinden, så vil det ha innvirkning på skuta.

Eller noe slikt. ^^

Dette var virkelig vakkert formulert av ei vaskekjærring! Greit at jeg gråter en skvett?

Andre har foirmulert det enda mere innbringende:

"I am not your carpetride, I am the sky" ref. Audioslave

Lenke til kommentar
For hver eneste nye funksjon er det jo noen vil skru det av. Sikkert noen som vil skru av det lille designvalget nederst på forsiden her også... La oss prøve litt og se hvordan det går :)

Jeg kommer til å stemme ned alle tråder hvor førsteinnlegget har skrivefeil. Prinsippsak.

Jeg håper ikke du er seriøs.

Hun/han er vel stort sett like seriøs som de fleste andre som kommer til å stemme. Man hadde denne funksjonen på Veggavisen i gamle dager, og der så man tydelig at tråder fikk stemmer utfra hvor enig/uenig man var, ikke utfra om de var for eksempel gode problemstillinger eller ikke som burde vært mer utslagsgivende, og brukere som ikke var populære fikk én stjerne uansett hva de skrev. Ganske useriøst opplegg i utgangspunktet, som kun inviterer til mer useriøsitet og trekker forumet ned.

Lenke til kommentar

Ikke mer bling bling nå kjære forumledere. Vil ikke ha noe facebook.com tilstand her . 40 tilegg og bare rot

Forøvrig skulle dere lagt til en knapp som heter :

Topp 10 poster . eller noe annet med topp i som linker til en side med oversikt over de best rangerte postene ( etter stjerner ) :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan faktisk huske en frustrasjonstråd som var rimelig heftig ifm. siste store layoutendring av forumet. Men det gikk seg visst til!? Kan hende at alle endringer må møte en viss motstand før den virker!?

:)

Lenke til kommentar
Kan faktisk huske en frustrasjonstråd som var rimelig heftig ifm. siste store layoutendring av forumet. Men det gikk seg visst til!? Kan hende at alle endringer må møte en viss motstand før den virker!?

Jeg tror absolutt at hvis det er rimelig heftig opprør imot en idé uten at den fjernes, så gir folk opp og slutter å irritere seg over det. Hvis det ikke hjelper å klage, så er det ikke vits i å klage.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tror absolutt at hvis det er rimelig heftig opprør imot en idé uten at den fjernes, så gir folk opp og slutter å irritere seg over det. Hvis det ikke hjelper å klage, så er det ikke vits i å klage.

Mulig det! Men det kan også være en annen forklaring, og det er at du har endret deg!!??

Er du en sau? Altså du fikk ikke dine personlige behov dekket fullt ut, men du klarer å tvinge ditt skjelett til en ny ordning, hvis bare fordelene med den tilpasningen overstiger nedverdigelsen ved å gi slipp på ditt prinsipp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...