Blindgate Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er ny på Facebook og lurer på hvordan man sørger for at ikke hvem som helst kan se mine venner. Noen andre ting man burde vite? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg er ny på Facebook og lurer på hvordan man sørger for at ikke hvem som helst kan se mine venner. Noen andre ting man burde vite? Du trykker ganske enkelt på "privacy" på toppen. Det kan også være lurt å endre hva du skal motta mail om. Under account->Notifications Endret 21. juni 2008 av Joney Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hadde nok kommet meg mer eller mindre inn på riktig sted, men kom ikke helt i mål: http://bildr.no/view/215303 Mulig å laste ned filmer andre har lagt ut på sine profiler? Og hvordan blir jeg med i grupper (som jeg har navnet på)? Endret 18. juni 2008 av Blindgate Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er ny på Facebook og lurer på hvordan man sørger for at ikke hvem som helst kan se mine venner. Noen andre ting man burde vite? Du trykker ganske enkelt på "privacy" på toppen. Det kan også være lurt å endre hva du skal motta mail om. Under account->Notifications Nå vet vi hva mailen din er .. Du går inn på gruppen og trykker på "Join" eller hva det står. Står under bildet til gruppen. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Søkte på gruppenavnet i boksen oppe til venstre, og da fikk jeg opp mange folk som sikkert er med i den gruppa. Valgte "grupper" i den lille menyen (med "alle resultater", "personer" og "grupper"), men da fikk jeg bare opp tre helt andre grupper, og ingen av dem så norske ut engang. La oss si at det står "UiO 2010" ved "Nettverk". Skal det ikke være mulig å søke opp "UiO 2010" som gruppe da? http://bildr.no/view/215333 Endret 18. juni 2008 av Blindgate Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er ny på Facebook og lurer på hvordan man sørger for at ikke hvem som helst kan se mine venner. Noen andre ting man burde vite? Du trykker ganske enkelt på "privacy" på toppen. Det kan også være lurt å endre hva du skal motta mail om. Under account->Notifications Nå vet vi hva mailen din er .. Du går inn på gruppen og trykker på "Join" eller hva det står. Står under bildet til gruppen. Not anymore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå