Pysj Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vi har sett nærmere på Sony Ericssons første spillmobil. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er dette SE's svar på N-Gage, så må jeg le. Men, jeg går utifra at det vil komme en del andre mobiler i F-serien, som vil både ha større skjerm og oppløsning. Men jeg skjønner ikke at F305 er den første "spillmobilen" fra SE, da denne er rimelig "fissen". Synes de heller kunne lansert en skikkelig modell, forså å komme med de billigere variantene etterhvert. Men men.. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Coc0 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hva skal man egentlig med det? kan en ikke heller kjøpe seg en gameboy el noe lignende?? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Eller en psp. Det som hadde vært noe så man slapp å ha med seg både en psp & en mobil hadde vært å skaffe en "all in one package" det hadde jo vært litt spennende. Lenke til kommentar
Coc0 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Shit, finnes d folk som spiller sååå mye at de må ha med seg en over alt?? :!: hahaha Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Saken er vel heller at du KAN og har mulighet til å spille når du vil, f.eks når du er på fjellet eller w.ever... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Aner ikke når ungene får mobiler nå til dags, men vil tippe at denne er tiltenkt 10 åringer og sånn sett så gjør det ingenting at tastene er små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg