ukjentbrukergitt Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Som tittelen sier, hvilket er ditt favoritt våpen? For min del liker jeg granat kasteren, den er så nice, og shotgun addonen på M4, hvis den telles Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Uten tvil Mk. 2. Med Mosin-Nagant på en klar andreplass. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 50. kalliberen (sniper) er ganske rå. Den tar livet av alt på et skudd uten bosser selvfølgelig. Ellers så er jo M4 alltid hyggelig, og det er muligens det mest nyttige våpenet i løpet av spillet. Mosin Nagant med emotion ammo er også ganske morsomt. Det er mange gøye våpen å leke med. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tranqulizer. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 syns det er gøy med scope på m4.. ble også tildels overrsaket over hvor effektig shotgun på m4 var da jeg med uhell skulle snipe en kar gjennom en åker og trykket feil knapp, men fi flakset avgårde og var stein dau! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå