desverre Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har vista home premium med sp1, og lurer på om det finnes et program eller et tips på hvordan man kan lage skyggekopier av en mappe og alle filene "live" altså om jeg lagrer noe i den ene mappen så blir den andre oppdatert samtidig? Har en wd usb disk som jeg bruker til bacup idag, men der hender det jo i ettertid og ikke "live" og med andre som har tilgang til maskinen så blir det litt usikkert. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har vista home premium med sp1, og lurer på om det finnes et program eller et tips på hvordan man kan lage skyggekopier av en mappe og alle filene "live" altså om jeg lagrer noe i den ene mappen så blir den andre oppdatert samtidig? Har en wd usb disk som jeg bruker til bacup idag, men der hender det jo i ettertid og ikke "live" og med andre som har tilgang til maskinen så blir det litt usikkert. Selv har jeg ikke hørt om noe slikt, og om det fantes ville det vert ressurstungt (antagelse). For å vite når en fil er endret må programmet eventuellt overvåke filsystemet konstant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå