jhmos Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Så har det skjedd med meg også!!!! Noe må jo være inn i helvetes galt med regnskapsavdelingen!! Regningen min ble betalt innen fristen dvs 19.02.2003. Nå sitter jeg her med 64kbps linje Vi har fremdeles en utestående saldo på deg på: kr. 1319,- I tillegg kan det også ha påløpt div. purregebyrer og renter som i så fall vil fremkomme i egne brev fra vår innfordringspartner. Dette innebærer at vi nå senker hastigheten på din bredbåndslinje til 64kbps. Samtidig ber vi om at overnevnte beløp betales innen 18.03.03 Dersom vi ved fristens utløp ikke kan se å ha mottatt betaling, ser vi oss nødt til å stenge nettilgangen fra NextGenTel AS. Et gebyr på kr. 398,- vil påløpe ved gjenåpning. Skulle fått til ett samlet klagebrev til ngt!!! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har aldri hatt noen problem med nextgentell. Go nextgentel Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Er 100 % sikker på at sånne feil kan oppstå for et hvert firma som fakturerer deg som forbruker for sine tjenester. Ta kontakt med banken din og få de til å fakse NGT en eller annen form for bevis på at pengene er gått ut av din konto, så ordner det seg HELT sikkert etter hvert. :wink: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Enkleste du kan gjøre er å ringe NGT support, si at de har gjort en feil, få et nr og faks over kvitteringen. Det skulle ordne opp. Er du smart, så ber du om avslag på neste måneds regning og Lenke til kommentar
jhmos Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Er 100 % sikker på at sånne feil kan oppstå for et hvert firma som fakturerer deg som forbruker for sine tjenester. Ta kontakt med banken din og få de til å fakse NGT en eller annen form for bevis på at pengene er gått ut av din konto, så ordner det seg HELT sikkert etter hvert. :wink: Er self helt enig i dette, men ut ifra hva jeg har lest her på forumet er dette noe ngt(kunder) sliter med i langt større grad enn andre bredbånd kunder. Er meget godt med ngt når det gjelder selve oppkoblingen, men dette holder ikke! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Så har det skjedd med meg også!!!!Noe må jo være inn i sørens galt med regnskapsavdelingen!! Regningen min ble betalt innen fristen dvs 19.02.2003. Nå sitter jeg her med 64kbps linje Vi har fremdeles en utestående saldo på deg på: kr. 1319,- I tillegg kan det også ha påløpt div. purregebyrer og renter som i så fall vil fremkomme i egne brev fra vår innfordringspartner. Dette innebærer at vi nå senker hastigheten på din bredbåndslinje til 64kbps. Samtidig ber vi om at overnevnte beløp betales innen 18.03.03 Dersom vi ved fristens utløp ikke kan se å ha mottatt betaling, ser vi oss nødt til å stenge nettilgangen fra NextGenTel AS. Et gebyr på kr. 398,- vil påløpe ved gjenåpning. Skulle fått til ett samlet klagebrev til ngt!!! kjenner 5-6 med samme problemet. (tror de har hatt db rot eller noe). Her er hva du gjør: 1. få tak i kopi av kvitteringen din. 2. Ring til nextgentel (55 52 79 79). Gå til faktura avdelingen (valg "1" så "1" igjen).Oppgi ditt kundenummer og be de sjekke igjen om regningen er betalt. da skjer en av to ting: a) De beklager rotet og fikser det der og da (regningen er betalt og registret hos de). b)De finner det ikke i systemet. Hvis a) så er du "home free" å vil få hastigheten snarest mulig,MEN hvis det er B) så gjør dette: 1. Spør kundeservice ansatte du snakker med om et faks nummer. a) Hvis du har en faksmaskin tilgjenglig der og da, send den så til dette nummeret (husk å skrive på navnet ditt og kundenummer). Man venter da enkelt og greit på at på at linjen skal bli fikset igjen. B) Gå til noen med faksmaskin (enkelte butikker/kontorer har det, og du betaler kanskje 1-2kr får å sende). (avtal på forhånd at personen i andre enden skal ringe deg opp igjen hvis mulig,når faksen kommer (eller gi deg tilbakemelding på annen måte når faks er mottatt). 2. Sitt deg ned og slapp av mens du venter, ikke noe annet å gjøre Lykke til! |edit| ffs, 2 stykker skrev det samme som meg, fordi jeg skrev lenger og brukte mer tid Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 [Off topic]Allfather fra planetarion?[/Off topic] Når det gjelder NGT sin kundeservice, så har den vært dårlig ja. Men nå har de visst lovet å forbedre seg. Det klagene har gjeldt har vært dårlig TLF-support, har ikke hørt noe om fakturafeil. Dette skjer uansett i alle selskaper. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jupp ring dem og si fra på en grei måte, jeg fikk 200kr avslag på neste måneds regning da jeg høflig og greit fortalte dem hva som var feil. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 [Off topic]Allfather fra planetarion?[/Off topic] hehe, jepp Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Selv de mest perfekte har lov å gjøre feil? NGT er flinke de Leverer varene, en feil kan jo oppstå iblant. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 NGT bruker svjv Lindorff for fakturatjenester, så det er jo ikke sikkert at det er NGT som kåler. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 nextgentel er bra tekknisksett, men faktura avdelingen dems virker helt på tryne. Har selv slitt litt med et problem, men det er ordnet nå! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 NGT står selv for fakturering. Etter 2 purringer kommer Lindorff inn i bildet. Det at "alle" har trøbbel med databaser, programmer, u name it, en gang i blandt unnskylder ikke NGT når dem har samme "feilen" i et halvt år eller mer !! Varen/tjenesten som NGT leverer er forøvrig meget bra. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har fått samme tullet, men de har ikke satt ned hastigheten enda. mener å ha betalt, får sjekke for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
Noname Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 me too... jeg hadde også faktura problemer med NGT :oops: men endelig etter 3 månder er det i orden nå... gjett om jeg måtte ringe flere ganger... min 6 ganger... :x neste gang dere ringe til kunderservcie be dem lese disse forumene.... så kan de se hvor bra fakturavdelingen er... dere andre for lykke til med fatura... den ordner seg til slutt, men når er det umulig å si .... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 [Off topic]Allfather fra planetarion?[/Off topic] hehe, jepp haha, tenkte jeg det ikke :wink: Lenke til kommentar
jhmos Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 Yes nå er jeg på nett med god fart igjen!!! Skulle få avslag på neste regning, meget bra service etter at de fikk kvittering på betalt regning! Gikk alikevel halvannen dag å få opp linja igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå