GLN Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Skal gå til innkjøp av skolepc til neste år. Synes de som vi ble tilbudt av skolen var litt bob-bob, så går for å kjøpe selv. Skal lete selv også, men noen ekstra tips er alltid greit. Er ikke helt grønn på pc. - Skal brukes til film, spill, musikk og ellers skolesaker. - Tror jeg går for Intel, 2gb ram, mer enn 120gb hdd. - Helst XP vis det selges komplett med pcene. - Rundt 15" skjerm Har tenkt tanken på å bygge en bærbar, men blir litt knapp tid til bygging i sommer. Men vis noen gidder komme med en respektabelt oppsett så takker jeg. Fyr løs. Endret 18. juni 2008 av Pirja Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Bumper, siden det ikke er lenge til jeg skal kjøpe Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
bjkr Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dell xps 1530 eller 1330(13,3"] God byggekvalitet Konfigurer den selv på dell.com Anbefaler deg å oppgradere skjermen Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå