Deadalus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sitter her på skolen å kjeder meg, må ha no seriøst tidsfordriv. På proxy servern er det no squidAdmin som sperrer for www.bigbrother.no og andre tvilsome sider =) Noen som vet hvordan jeg kan komme rundt dette? Peace Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Prøv: http://217.13.6.35/ Kanskje det fungere? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan skaffe deg parabol og skulke skolen... BB er LAMT. Hvem gidder å se en sxy blondine i dusjen når du risikerer å se en 43 år gammel purke på samme sted rett etter?! Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan skaffe deg parabol og skulke skolen... BB er LAMT. Hvem gidder å se en sxy blondine i dusjen når du risikerer å se en 43 år gammel purke på samme sted rett etter?! Mjur mi e sxy 43 år gammel purke Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 På jobben min funker det noen ganger med å droppe www. prøv med bigbrother.no O2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan skaffe deg parabol og skulke skolen... BB er LAMT. Hvem gidder å se en sxy blondine i dusjen når du risikerer å se en 43 år gammel purke på samme sted rett etter?! Mjur mi e sxy 43 år gammel purke Det var flere detaljer enn noen av oss trengte. Og hu på BB er IKKE sexy. Ikke at jeg følger med, men når jeg sitter i TV-stua og intetanende spiller litt på laptopen glir øynene av og til over på TV'n. Og når jeg da ser en saccosekk i menneskeform sier det meg at BB ikke er for normale... Lenke til kommentar
Monnich Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 For å se live BB, åpne Windows Media Player (eller en annen player) og prøv disse url'ene: Bredbånd: http://grm-server.bb.broadpark.no/asx/bb_dc1_high.asx Dobbel ISDN: http://grm-server.bb.broadpark.no/asx/bb_dc1_low.asx Monnich Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 her har vi nå sperret asx som filendelse også Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 her har vi nå sperret asx som filendelse også Da er det jo lett Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 så lenge man er admin så mente at da er det jo veldig lett og se på BB for de som ikke er admin Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Tusen takk for linken http://grm-server.bb.broadpark.no/asx/bb_dc1_high.asx Lurte litt på va den var, du har ikke en streaming link ell 3 også? Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 lurer på hvorfor admin sperrer det ? . Admin liker kanskje å se på bb selv , men med 100-200 elever som prøver å logge seg på blir det litt vanskelig. løsning: sperre ute elevene så han kan se på det helt alene Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 <-- Admin :wink: lurer på hvorfor admin sperrer det ? . Admin liker kanskje å se på bb selv , men med 100-200 elever som prøver å logge seg på blir det litt vanskelig. løsning: sperre ute elevene så han kan se på det helt alene Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 gratis med nextgentel i 10dager.. woho heldige nextgentel kunder =P Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 ja fy faen hu 40+ dama,får brekninger hver gang jeg ser hun,hva tenker han lasse svensken på å ta inn hu. Generelt i år det kun støgge jenter kanskje ikke hu som dusja førts frisert å greier :o ,er vel ganske logisk bare støgge damer som søker tenker jeg,ingen som vil ha dem så de søker på bb for å få oppmerksomhet. Syns hu cec fra mess er fin hu burde vær i huset Jeg gleder meg til det blir fattig å rik det blir fett.stakars de på fattig siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå