lifetimeboy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei, ønsker vel egentlig bare litt ris og ros på dette bilde. kanskje tips for og forbedre dette, evt hva som kunne vært gjort anderledes -e Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 fin siluette.. Du kunne gjort bildet mer spennende om ikke alt var så midtstilt.. stil deg slik at hun kom mer til høyre på rammen, og sola mer til venstre.. Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 fin siluette.. Du kunne gjort bildet mer spennende om ikke alt var så midtstilt.. stil deg slik at hun kom mer til høyre på rammen, og sola mer til venstre.. hørtes ut som en god idé. skal jeg teste når jeg skal tilbake i vinter Lenke til kommentar
presjes Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kanskje pirkete, men imellom armen og kroppen hennes har det kommet fram en stripe med lys som kanskje ødelegger siluetten litt. Vet ikke jeg, er ikke så kyndig, men den tok fokuset fra øyet mitt. Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Kanskje pirkete, men imellom armen og kroppen hennes har det kommet fram en stripe med lys som kanskje ødelegger siluetten litt. Vet ikke jeg, er ikke så kyndig, men den tok fokuset fra øyet mitt. så det når du sier det. er ikke redigert eller noe. det er kopiert rett fra brikken på kameraet. men skal shope det litt og se hv jeg får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå