Gå til innhold

Hvilken skjerm burde jeg kjope - 19" CRT

Anbefalte innlegg

JEg skal paa en IT messe her i Singapore, hvor de helt sikkert kommer til aa ha endel gode tilbud paa skjermer.

Jeg er paa jakt etter en god skjerm, jeg skal bruke den til Video redigering, gaming og internet surfing.

Jeg har lest at Samsung (???) Syncmaster er ganske bra. Er det noen som har erfaringer med 19" skjerm?

Et pluss er hvis skjermen er svart, da gaar det i stil med resten av maskinparken her.

Alt mottaes med takk :)

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruker en Sony Multiscan G400 - Trinitron.

Ganske bra skjerm, men jeg HATER de 2 stripene som er paa skjermen, folk sier at etter en stund saa tenker man ikke paa dem.

Men jeg skal si en ting, jeg har brukt denne skjermen i ca 4mnd og jeg blir like irritert hver gang *lol*

Vel det er ikke min skjerm, jeg laaner den av svogeren.

Frankie

Singapore

JEg kunne godt tenke meg en svart skjerm, litt irriterende av Samsung ikke lager alle skjermene i beig og svart farge, hadde vert saa mye bedre

Lenke til kommentar
men jeg HATER de 2 stripene som er paa skjermen, folk sier at etter en stund saa tenker man ikke paa dem.

Men jeg skal si en ting, jeg har brukt denne skjermen i ca 4mnd og jeg blir like irritert hver gang *lol*

Jeg visste ikke om at de stripene på skjermen var laget for å være der, sendte klage til databutikken, og etterhvert fikk jeg innvilget klagen :o

Jommen er svensker dumme!!! :D

Lenke til kommentar

Hva slags anbefalinger er dette?

Samsung Syncmaster 959NF, Iiyama 903 DT Vision Master og NEC FE991SB. Hvorfor i huleste skal han bytte ut en sony g400 med en av disse? Sony'en er jo bedre enn *alle* disse skjermene. Og alle de skjermene som er nevnt (inkl Eizo forslaget) er aperture grill skjermer som har akkurat de samme stripene som Sony.

Problemet du får vil være at det ikke lages gode shadow mask skjermer lengre. Alle shadow mask skjermene er billigskjermer. Nærmeste du kommer er LG med sitt Flatron rør. Det har ikke disse 2 stripene. Men prøv før du kjøper. Er langtifra alle som blir fornøyd med skjermer basert på Flatron røret.

frank_jarle, du skal vel ikke selge Sony'n og står den i Kristisansand? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...