lars_q Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Noen som har noen meninger om denne: Fujitsu-Siemens Amilo D 8820 P4 2.53GHz ??? http://www.xd.no/asp/info.asp?mode=annonse...ext=Bærbar%20PC På forhånd takk! Lars Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Linken funka ikke gitt. Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Vi har en på jobben som nettopp kjøpte en slik til hjemmebruk. Kar og fæl med 2.53Ghz vet du. I dag sendte jeg den tilbake for ham. Den hadde gått varm - vet ikke grunnen. Under PCen var det tydelige bulker fordi plasten hadde gått varm, og deler av baksiden var helt tydelig smeltet. Vær på vakt. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Spekifikkasjonene er nå gode. Men det beste er selvsagt å bygge selv. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Spekifikkasjonene er nå gode. Men det beste er selvsagt å bygge selv. Det er en bærbar maskin det er snakk om. Her er forøvrig en link til den som bør fungere. Det ser jo ut for å være rimelig greit for penga, da? Den koster forøvrig 16000... Lenke til kommentar
geokri Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Spekifikkasjonene er nå gode. Men det beste er selvsagt å bygge selv. herregud, er det enda noen som ikke klarer å lese hele greia og skjønne at det dreier seg om en bærbar! Lenke til kommentar
lars_q Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Syns personlig at dette er det beste jeg har sett til denne prisen. Følger bare med på markedet med ett øye, men syns at det begynner å bli interessant med bærbar som desktop erstatter. Men hadde tenkt til å prøve å drive litt med min syssel som hobbymusiker på denne bærbare og vet ikke hvor lett det er. Tenkte jeg skulle skaffe meg firewire lydkort eller USB2. Noen som har noen tanker rundt dette. Lars Lenke til kommentar
lars_q Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Vi har en på jobben som nettopp kjøpte en slik til hjemmebruk. Kar og fæl med 2.53Ghz vet du. I dag sendte jeg den tilbake for ham. Den hadde gått varm - vet ikke grunnen. Under PCen var det tydelige bulker fordi plasten hadde gått varm, og deler av baksiden var helt tydelig smeltet. Vær på vakt. Likte jo ikke dette helt, men det må jo bare ha vært et mandagsprodukt???? Men hva betyr uttrykket: Kar og fæl??? Stor og staslig???? Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå