resac Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei! jeg har skaffa meg et aero s201 kabinett, og lurer på om dette kan være noe å modde på? :-? jeg har tenkt å lakke utsiden med svart lakk og innsiden med fluoriserende lakk eller chrom lakk..... tenker også på å mekke et vindu og sette en etch på dette.... er litt usikker på dette... kan dere hjelpe meg med nye ideer på hvordan jeg kan modde på kabinettet mitt? på forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
hysing Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 gidder duå uppe bilder a kabinettet på et nåværende stadie eller?? lurer på ossen det ser ut. gravør er alltid fett. og lys da Lenke til kommentar
resac Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 har ikke gjort noe med kabinettet enda..... venter på tips fra norges folk.... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 resac: Hmm.. var det ikke med Vindu på kabbizet da??? Du må ikke modde det før du skriver artikkelen da.! =) :smile: Lenke til kommentar
resac Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 æ ska itj modde nokka heller..... æ ska bare planlegg litt... æ ska skriv artikkelen min først selfølgelig... men dæven kor den kassa ska gjennomgå etterpå Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 æ ska itj modde nokka heller..... æ ska bare planlegg litt... æ ska skriv artikkelen min først selfølgelig... men dæven kor den kassa ska gjennomgå etterpå niice! =)=)=)=)=)=) Jaja.. ER jo medlem jeg å nå! =) vist ikke Stian har sagt det allerede... Lenke til kommentar
resac Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 har fått meg med det ja.... har du modda noe på kassa di da? få se noen bilder da!!!! Lenke til kommentar
hysing Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 gjør som meg: dremel mot plexi. det er vanskelig å ikke bli fett!! eller bare male med akrylmaling på sia. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Kan ikke dere legge ut noen bilder av kabinetta innvendig? Kan jeg få en liten kvalitets rapport om kabinettet? skal kanskje kjøpe Aero s202 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå