Gå til innhold

vet du om ett kabinett som holder seg kaldt?


Anbefalte innlegg

Må ha meg nytt kabinett.. Det jeg har blir alt for varmt så den skrur seg av:P kan ikke ha vann kjøling for jeg vil ikke få god nok efekt av det.. har hatt antec og jeg skal aldri ha det igjen. vil ha det kaldt inni kabinette ikke utafor.. har sett meg ut Zalman GS1000 men finner ingen steder hvor de selger det... noen som vet noe?

Endret av The-Johnsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis støy ikke har noe å si vil nok det mest effektive være å kjøpe noen delta vifter..

Litt vanskelig å si hva du kan gjør til å forbedre det du har når du ikke skriver noe om innmaten og hvilket kabinett du har nå..

Når du sier at du ikke kan ha vannkjøling for det vil du ikke få nok effekt av så må det være noe helt synsykt du har inne den maskinen din altså..

Og du vil aldri under normale omstendighet å få det kaldere inni kabinettet enn det er uten for.

Lenke til kommentar

innmat:

Hovedkort: Asus P5K WIFI-AP, P35

Prossesor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

Minne: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB (X2)

Skjermkort: EVGA GeForce 8800 750 mb

Hardisk: Raptor 150 gb

 

Har Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU Kjøler

 

Har ett antec 182 spe... er veldig misfornøyd med dett. holder ikke pc kald og det er for mye plast og "billige" løsninger. Har ikke brukt varme om på rommet i hele vinter. pc en gjør jobben:P

Lenke til kommentar

Tørka støv og støvsugd pc hjalp ikke noe. flytta tilbake til det gamle kabinnete. Nå funker det igjen:P skjønner ingen ting:P

 

Har bestilt meg http://www.microplex.no/product.aspx?pid=F...D&mcat=c645

skla prøve å modde opp denne litt. bla. sette på en ekstra 14 cm vifte i toppen så strøm forskyningen blåser rett ut og mulingens bytte cpu vifta så den bøåser rett ut av 2 14 cm som står i døra eller blir det bedre med den jeg har og at den trekkes ut bak?

 

er jo ikke bare å slenge inn masse vifter i en boks så blir det god kjøling:P har prøvd det før:P kom med noen ekstra tips og triks for god kjøling eller anti vibrering:P er jo et kabinnet til 300 kr så er jo bare å prøve seg frem:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...