The-Johnsen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Må ha meg nytt kabinett.. Det jeg har blir alt for varmt så den skrur seg av:P kan ikke ha vann kjøling for jeg vil ikke få god nok efekt av det.. har hatt antec og jeg skal aldri ha det igjen. vil ha det kaldt inni kabinette ikke utafor.. har sett meg ut Zalman GS1000 men finner ingen steder hvor de selger det... noen som vet noe? Endret 18. juni 2008 av The-Johnsen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Asken Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Antec 900 eller Antec 1200 men om den blir så varm at den skrur seg av burde du kanskje få vekk støv fra de forskjellige delene (om det er no) Endret 25. juni 2008 av Extremetel Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 hvis støy ikke har noe å si vil nok det mest effektive være å kjøpe noen delta vifter.. Litt vanskelig å si hva du kan gjør til å forbedre det du har når du ikke skriver noe om innmaten og hvilket kabinett du har nå.. Når du sier at du ikke kan ha vannkjøling for det vil du ikke få nok effekt av så må det være noe helt synsykt du har inne den maskinen din altså.. Og du vil aldri under normale omstendighet å få det kaldere inni kabinettet enn det er uten for. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det at maskinen skrur seg av kan godt ha noe med at prosessoren blir for varm. Prøv å kjøp ny prossorvifte, og kjølepasta. Lenke til kommentar
The-Johnsen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 innmat: Hovedkort: Asus P5K WIFI-AP, P35 Prossesor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Minne: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 2048MB (X2) Skjermkort: EVGA GeForce 8800 750 mb Hardisk: Raptor 150 gb Har Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet CPU Kjøler Har ett antec 182 spe... er veldig misfornøyd med dett. holder ikke pc kald og det er for mye plast og "billige" løsninger. Har ikke brukt varme om på rommet i hele vinter. pc en gjør jobben:P Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Antec Nine Hundred eller Twelve Hundred er toppklasse kjølingskabinetter for gamere. Men du burde kansje renske alle vifter og tørke støv, bytte kjølepasta e.l. Det kan fort hjelpe på! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er du sikker på at den Zalman kjøleren sitter ordentlig? Ikke skjevt o.l? Ellers kan det væreat kjølepastaen, hvis du har noe i det hele tatt, har begynt å bli dårlig. Kjøp ny kjølepasta, som Simsku93 sier, det kan fort hjelpe veldig på! Lenke til kommentar
The-Johnsen Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Tørka støv og støvsugd pc hjalp ikke noe. flytta tilbake til det gamle kabinnete. Nå funker det igjen:P skjønner ingen ting:P Har bestilt meg http://www.microplex.no/product.aspx?pid=F...D&mcat=c645 skla prøve å modde opp denne litt. bla. sette på en ekstra 14 cm vifte i toppen så strøm forskyningen blåser rett ut og mulingens bytte cpu vifta så den bøåser rett ut av 2 14 cm som står i døra eller blir det bedre med den jeg har og at den trekkes ut bak? er jo ikke bare å slenge inn masse vifter i en boks så blir det god kjøling:P har prøvd det før:P kom med noen ekstra tips og triks for god kjøling eller anti vibrering:P er jo et kabinnet til 300 kr så er jo bare å prøve seg frem:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå