canuta Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg sitter å døgner og leser til teorien. noen som kan gi tips? sliter som faen....har lest boka 2 ganger og tatt prøve på teoritentamen.no 40 ganger eller no... takk! PS: jeg fikk et bilde på prøven hos vegvesenet; der man så seg selv bak rattet, og det var et lastebil foran meg som har parkert i mitt felt. bak lastebilen er det et gangfelt, og til venstre for gangfeltet står det en person. hva ville du ha gjort i denne situasjonen? - bli her og vente til lastebilen kjører - Kjøre sakte forbi lastebilen - bare kjøre forbi er det ikke toern? Endret 18. juni 2008 av canuta Lenke til kommentar
canuta Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 spørsmål: du har last på taket og lastet går en meter ut bak bilen din. - Lastet må være markert med et hvitt merke -Lastet må være markert med et rødt merke -Lastet må være markert med et rødt trekant Hva er riktig? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 I følge Byggmakker-reklamene er det noe blått. Tviler sterkt på at det er en rød trekant, men om det du skal merke med skal være hvitt eller rødt aner jeg ikke. Sier ikke at jeg er 100% sikker på at det ikke er en rød trekant, men det kan jeg aldri tenke meg. Hvis du vil ha et tips så kan jeg gi deg et. Teoritentamen 40-50 ganger er mye bedre enn å pugge den feite boka. Jeg tok testen helt til jeg hadde fra 0 til 3-4 feil. Leste ikke hele boka engang. Fikk 3 feil på teorien dager etter. Lenke til kommentar
canuta Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 I følge Byggmakker-reklamene er det noe blått. Tviler sterkt på at det er en rød trekant, men om det du skal merke med skal være hvitt eller rødt aner jeg ikke. Sier ikke at jeg er 100% sikker på at det ikke er en rød trekant, men det kan jeg aldri tenke meg. Hvis du vil ha et tips så kan jeg gi deg et. Teoritentamen 40-50 ganger er mye bedre enn å pugge den feite boka. Jeg tok testen helt til jeg hadde fra 0 til 3-4 feil. Leste ikke hele boka engang. Fikk 3 feil på teorien dager etter. takk takk...godt at noen er våkne, hehe. Men hva tror du ? Jeg så i går en lastebil med last som var en meter fra bak lastebilen, og da hadde han et merke som hadde både røde og hvite striper...hmm. Og hva synes du om dette: Er det lov med stans eller parkering på sykkelfelt? (nå tar jeg opp spørsmål som jeg fikk fra forrige prøve som jeg strøyk på...) takk Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) ja det er lov å stanse på sykkelffelt, men ikke lov å parkere. rød trekant betyr at det er henger så er nok ikke det. Endret 18. juni 2008 av M-J Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kan hjelpe. Gå og legg deg. Det hjelper ingenting å nipugge hele natta også er du stuptrøtt når du virkelig skal konsentrere deg og samle sammen alt du har lest. Da går du på trynet. Lenke til kommentar
canuta Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 ja det er lov å stanse på sykkelffelt, men ikke lov å parkere. rød trekant betyr at det er henger så er nok ikke det. i boka ''bjarne eikeland FØRERKORTET KLASSE B'' så står det: 17.1 Det er forbudt å stanse: A i uoversiktlig kurve, i tunnel, på bakketopp eller på annet uoversiktlig sted B I veikryss eller nærmere enn 5 meter fra veikrysset. Avstanden regnes fra det punkt hvor fortaukant, kantlinje, eller veikant begynner å runde. C Helt eller delvis på fortau, gang- eller SYKKELVEI D på gangfelt....Ect. forbudt å parkere OG stanse der? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er nok ikke en fordel å være trøtt på den store dagen nei. Lenke til kommentar
canuta Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg kan hjelpe. Gå og legg deg. Det hjelper ingenting å nipugge hele natta også er du stuptrøtt når du virkelig skal konsentrere deg og samle sammen alt du har lest. Da går du på trynet. takk skal du ha, Dani filth. LoL...du gjør oppe så seint da? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 var 99% sikker på at jeg leste i boka at du kunne ha korte stopp for og fks slippe folk av å på osv. jaja sorry for feilinformasjon Lenke til kommentar
canuta Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 var 99% sikker på at jeg leste i boka at du kunne ha korte stopp for og fks slippe folk av å på osv. jaja sorry for feilinformasjon går bra mann. er bare takknemlig for at du svarte =) Lenke til kommentar
canuta Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 faen, jeg er så forpult dum....skulle ha loket med dette for lenge siden...IDIOT!! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 skal du ta prøven på formiddagen i morgen er det ikke noe problem. det er jo ganske inviduelt hvordan du liker å lese. jeg leser selv best under press og rett før. hvis jeg skal lese en uke før så klarer jeg aldri å konsentrere meg nok til å få med stoffet. jeg kan lese i mange timer men ikke huske en dritt.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du får si ifra åssen prøven gikk Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Åssen gikk det? Tror jeg fikk (nesten) samme prøve som deg sist, og jeg strøyk også med 11 feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Han sovna sikkert under prøven fordi han tvang seg til å sitte oppe i hele natt og lese. Bad idea. Endret 18. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) skal du ta prøven på formiddagen i morgen er det ikke noe problem. det er jo ganske inviduelt hvordan du liker å lese. jeg leser selv best under press og rett før. hvis jeg skal lese en uke før så klarer jeg aldri å konsentrere meg nok til å få med stoffet. jeg kan lese i mange timer men ikke huske en dritt.. Sånn er det med meg også. Får mye bedre resultat hvis jeg sjokkleser kvelden før. Da husker jeg omtrent alt. Endret 18. juni 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Haha, så glad det er over selv. Hadde prøven igår, rakk å lese 15 min på biltilsynet før prøven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå