ticsyboy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 hei! Jeg har fått programmet måtte avsluttetes (noe lignende) 20 ganger om dagen nå på min server. det er 2stk cs server der beskjeden : hl.exe svarer ikke å måtte avsluttes etc. Jeg har avinstalert, instalert osv sikkert 50 ganger men det hjelper ikke. noen som vet hva jeg kan gjøre? jeg vil ikke formatere. MVH: Nicolas Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) hei!Jeg har fått programmet måtte avsluttetes (noe lignende) 20 ganger om dagen nå på min server. det er 2stk cs server der beskjeden : hl.exe svarer ikke å måtte avsluttes etc. Jeg har avinstalert, instalert osv sikkert 50 ganger men det hjelper ikke. noen som vet hva jeg kan gjøre? jeg vil ikke formatere. MVH: Nicolas noen som har noen tips? Endret 18. juni 2008 av ticsyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du har selvfølgelig de nyeste patchene? Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Du har selvfølgelig de nyeste patchene? Ja meta list / amxx / path er til dato. complierer filene utemrket bare WS. ingen Err men jeg tror jeg har ordnet problemet nå med debug. det lå under inf filene som er sønnene til uwc3.sma Kjører nå perfect uten noen debugs exp amxbans som er sql signert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå