Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexleketøy for menn. Noen som har erfaringer?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Vagina fra Hustler

Jeg sverger til denne vaginaen fra Hustler når nøden blir som størst! :)

Vagina fra Hustler

Mener også å ha fått med meg at denne vaginaen kom "Best ut i test" i ViMenn for en tid tilbake!!

- Den får et stort pluss i boken av meg for at den er så "tung" så det er bare å legge den ned på sengen og "peise på"...hehe

Registrerte at Kondomeriet nå har satt ned prisen...så ikke noe å si på det.

Lenke til kommentar
Jeg synes det høres ganske døllt ut i utgangspunktet å humpe på ei juksefitte som ligger på senga, men hver sin lyst.

Ikke at jeg har prøvd en slik, men er det ikke lettere (og ikke minst billigere) å bare bruke hånden?

Jo men man får jo "lommemus" som man bare holder i hånda også da. Man kan bli litt lei av bare hånda. Jeg kjøpte meg en sånn liten gjennomsiktig gelemus med hull rett igjennom som man rett og slett bare runker med. Mye bedre enn bare hånda men heller ikke like stor og avskrekkende som disse svære som ble nevnt her.

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar

Ikke at jeg har prøvd en slik, men er det ikke lettere (og ikke minst billigere) å bare bruke hånden?

Jo men man får jo "lommemus" som man bare holder i hånda også da. Man kan bli litt lei av bare hånda. Jeg kjøpte meg en sånn liten gjennomsiktig gelemus med hull rett igjennom som man rett og slett bare runker med. Mye bedre enn bare hånda men heller ikke like stor og avskrekkende som disse svære som ble nevnt her.

Jeg kunne egentlig hatt litt lyst å se en sånn i bruk, men helst for morohetens skyld. Det ser sikkert veldig teit ut ^^

Lenke til kommentar

Sikter du til "lommemusa" eller den svære "juksefitta" som ligger på senga nå mortania?

Her under denne linken her kan du se hvordan en "lommemus" ser ut.

Pearl Pleasure - Kondomeriet

EDIT: Den er ikke noe større enn at den passer i hånda mi. Har nettopp kjøpt den så jeg har ikke fått prøvd den enda men jeg skal skrive et innlegg senere om hvordan den var. :devil:

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
Sikter du til "lommemusa" eller den svære "juksefitta" som ligger på senga nå mortania?

Her under denne linken her kan du se hvordan en "lommemus" ser ut.

Pearl Pleasure - Kondomeriet

EDIT: Den er ikke noe større enn at den passer i hånda mi. Har nettopp kjøpt den så jeg har ikke fått prøvd den enda men jeg skal skrive et innlegg senere om hvordan den var. :devil:

Jeg tenkte på de svære ja. Borti Sverige fant jeg en fin og stor en, med vibrering. Fristet nesten litt å kjøpe den :p

Lenke til kommentar

Vel den Pearl Pleasure som jeg kjøpte har nå blitt prøvd! Den var ganske bra må jeg si. Såpass trang at jeg hadde problemer med å få staken inn til og begynne med men med litt glidemiddel (ToyFluid) så gikk det bra. Brukte ganske mye glidemiddel for å bevare smidigheten. Men den var god nok. Jeg holdt på i nærmest en time og halvannen. Det er hull rett igjennom så jeg kom bare ut av enden på den. Perlene inni kan man klemme på for litt ekstra stimuli. Tror jeg kommer til å kjøpe litt forskjellige typer "lommemus" for å teste. Det blir nok noen flere flasker ToyFluid også for glidemiddel er det bruk for! :devil:

Den var også kjempenkel å rengjøre etterpå. Jeg brukte en sånn Vibrattorenssåpe og lunkent vann til å vaske den i springen. Anbefales.

Lenke til kommentar

kort flashlight review:

heisann folkens :D Fikk denna flashlightn' min i posten i dag da, og har seff testet den ut.

Jeg har den vanlige vaginaenog er ikke 100% fornøyd, Om dette føles likt som sex er sex bare no tull med tanke på penetriv følelse. er da også jomfru (18) .

Jeg har riktignok et hode med hemmet følelse i forhold til de fleste jeg kjenner.

Den føles ikke helt som ekte skinn(i hvertfall ikke uten som slag av glide middel, da blir det litt bedre.

det følger med en lita tube med gli men denne holder kun til 3-4 ganger så kjøp med mer om du skal bestille.

Lukter litt plastikk/gummi gjør den og men nå har ikke vi gutter luktesansen og kuken på samme sted da så det er greit. Tror neste jeg blir nødttil og bestille ett par innlegg som gir mer følsomhet, men alt i alt ett meget bra produkt.

Det er mye bedre enn hånda og alt av hjemmelagde saker.

Anbefales, men kjøp "speedbumb" eller "wave" om du er lite følsom der nede.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...