Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexleketøy for menn. Noen som har erfaringer?


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest mannenigata

Hei.

Vurderer å kjøpe en "vagina-kopi". Føler at det er unormalt, og "grisete", men mulig det er mer utbredt enn man skulle tro?

 

Tenker på denne: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9778905

Synes det er for mye penger på slik moro, men når man først skal ha det, så er det kjedlig å ende med noe som går i stykker etter en prøvetur... :p

 

Noen som har testet noe tilsvarende, og som vil dele sine meninger?

 

Har normal penis (16 cm). Tror dere den vil "passe"? Eller er den beregna for de med kjempekuker?

 

Mvh meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

500 spenn er ikke så mye penger når det kommer til juksemus. Får jo disse hele rumpene osv. til 1500 - 2500 kr. Kanskje dyrere også. Skjønner hva du mener med at det føles unormalt, som om du gjør noe forkastelig bare ved å tenke på det, men det er nok ganske utbredt blant de som ikke får seg noe. Ikke som dildoen for jentene, for den er jo allemannseie.

Lenke til kommentar

Hmm blir litt i villrede og lurer på om en kan svare på ett slikt spørsmål uten å bli litt forlegen eller personlig :blush:

 

Men skitt la gå, drev en gang i tiden en av butikkene til kondomeriet og hadde derfor en tilgang på diverse rare ting

Som selger i enn litt spessiel butikk så fikk en derfor mange rare spørsmål der folk lurte på de utroligste ting, den letteste måten for en selger å svare på er derfor å ha egne erfaringer, uten nødvendigvis å måtte refferere til egne erfaringer

Så joda jeg har prøvd forskjellige typer av kunstige vaginaer, og må si at de føles som de i utgangspunktet er bygd for folk med minnimalt med utstyr, skal ikke skryte på meg noe svært utstyr men disse luremusene viste seg å være såpass trange at det gjorde direkte vondt

De eneste som kan anbefales utenom den originale vare må være luremus som er blitt lagd av siliconn

Disse har en bedre mulighet for å føye seg, føles, ikke føles vondt trange og føles mest naturlig så langt det går ann å sammenligne

 

Noen av disse reklamerer også med vibrator og diverse elektriske duppeditter, men detter er bare tull etter min mening, har du noen sinne hvert bort en naturleig vagina som vibrerer eller har andre finurlige effekter?

Jo mere elektronikk og jo dyrere den er gjør den ikke automatisk til noe bedre drømmekuse av den grunn

 

Lykke til med valget

Lenke til kommentar

Jeg testen en billig utgave en gang i tiden. Med lave forventninger ble faktisk litt overaskset, men det gikk egentlig fort over. Litt gøy å leke med var den likevel. Kostet under hundrelappen et sted, så det kan jo være et sted å begynne om du ikke vil bruke mye penger. Og om du ikke liker den, så kan du jo bare kaste den uten det store tapet. Jeg tror ikke man kan ha for liten penis for noen av disse. Selv ikke jeg er for liten (tihi)!

Lenke til kommentar

Hvordan folk oppfatter et sexleketøy er helt individuelt, så selvom noen setter stor/større pris på en plastikfitte, et det ikke sikkert du vil finne det like fantastisk :) Jeg for min del holder meg til det naturlige uansett, dildoer har så langt vært noe skrap uten eieverdi :(

Endret av überGoliath
OT fjernet
Lenke til kommentar

Det virker som om noen alltid er bekymret for at penisen deres ikke skal passe i leker/damer, men besøker man en erotikkbutikk (likte det ordet :D) finner man masse i forskjellieg størrelser, akkurat som at dildoene har forskjellige størrelser. Så om noen er så uheldig å ha 25 cm mellom bena, så fins det garantert noe som passer for dem, bare dem leter på rett sted :) Har du 8, har de noe for 8 osv. Det er ikke utstyret som teller, det er hvordan du bruker det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...