Xtragal3 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Dette er min første post her Hva liker dere å snakke om? Endret 17. juni 2008 av Xtragal3 Lenke til kommentar
MortenMortenMorten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Dette virket uhyre interessant, Xtragal3. Kommer du fra en fremmed planet selv? Lenke til kommentar
Xtragal3 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Dette virket uhyre interessant, Xtragal3. Kommer du fra en fremmed planet selv? Menneskene innvandret jo fra verdensrommet så på en måte vil Jorden være mer fremmed enn en fremmed planet ville være Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva mener du om scientologi? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Xtragal3 fra battlefield.no? Hvis det stemmer gleder jeg meg til alle de kjekke trådene du lager. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tenker vi snakker om Xtragal3 fra Transact jeg om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dette virket uhyre interessant, Xtragal3. Kommer du fra en fremmed planet selv? Menneskene innvandret jo fra verdensrommet så på en måte vil Jorden være mer fremmed enn en fremmed planet ville være Scientologist alarm Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Menneskene innvandret jo fra verdensrommetså på en måte vil Jorden være mer fremmed enn en fremmed planet ville være Nesten alt er relativt. Dette er en av de. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Mennesker er et udødelig, åndelig vesen kalt thetan. No...wait. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Xtragal3 fra VG's diskusjonsforum ? Ueland var vist før meg ; / Endret 18. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hyggelig med nye brukere med en positiv innstilling.. Faktisk er jeg nermere scientologi enn kristendommen.. Selv om jeg er agnostiker.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Xtragal3 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hva mener du om scientologi? Jeg mener at alle får tro på hva de vil men jeg er ikke med i scientologi Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Denne tråden er gøy. ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg