fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ja, Matt le Blanc og David Schwimmer spiller utrolig bra noen ganger. Selv digger jeg Chandler (er egentlig ganske lik han i grunn). når du skriver navnet på skuespillerene, får du ta med matthew perry og dah.. /me digger JA:D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ja, Matt le Blanc og David Schwimmer spiller utrolig bra noen ganger. Selv digger jeg Chandler (er egentlig ganske lik han i grunn). når du skriver navnet på skuespillerene, får du ta med matthew perry og dah.. /me digger JA:D Hvorfor det? Jeg skrev navnet på skuespillerne jeg synes spiller bra, og på den rollefiguren jeg liker best... Få se om noen kan denne: Hva er det fulle navnet til Joey? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Han heter vell ikke noe mer enn Matt Le Blanc? eller mener du sånn som i Joseph Tribiani? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Han heter vell ikke noe mer enn Matt Le Blanc? eller mener du sånn som i Joseph Tribiani? Tenkte på rollefiguren ja, dessuten skrives det "Tribbiani", dessuten har han et mellomnavn. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 btw, vet noen skikkelige fans hva den episoden de alle ser hverandre naken heter? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Er det ikke Francis eller noe da? Eller tar jeg helt feil? Mener det er Joseph F. Tribbiani.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 *klappe for fondus* Spolte du deg gjennom alle episodene nå eller? Kylling: Tenker du på når de ser hverandre i dusjen? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 sosohal: nei. jeg har ingen episoder på denne pcen har da sett nok friends i mitt liv til å huske sånt flere spørsmål? btw, vet noen skikkelige fans hva den episoden de alle ser hverandre naken heter? snakker du om filmen, friends the movie som skal komme snart (om et år eller så)? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 sosohal: nei. jeg har ingen episoder på denne pcen har da sett nok friends i mitt liv til å huske sånt flere spørsmål? Tja, om du vil, kan jeg godt komme opp med noe vanskeligere: Hvem er det som ikke kommer til å komme på mange timer i den erotiske boka til Rachel? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 der satt du meg fast.. jeg ANER ikke hva jeg skal svare... :/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hihi, det er selvsagt kapellanen. Her er et nytt spørsmål (av den litt enklere typen): Hvem har soverommet nærmest det store vinduet når Monica og Rachel bor sammen? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Snakker om der de ser hverandre i dusjen ja.. Kommer det Friends The Movie? :D Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Kommer det Friends The Movie? :D ikke noe å glede seg til iallefall, siden det er det siste vi får se fra friends ever Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Kommer det Friends The Movie? :D ikke noe å glede seg til iallefall, siden det er det siste vi får se fra friends ever Du har et poeng der ja Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Kommer det Friends The Movie? :D ikke noe å glede seg til iallefall, siden det er det siste vi får se fra friends ever Du har et poeng der ja Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 btw, vet noen skikkelige fans hva den episoden de alle ser hverandre naken heter? The One Where Everyone See Each Other In The Nude? Se på http://www.tvtome.com/Friends/, du finner det sikkert der. Edit: Denne? The One With The Boobies After Chandler accidentally sees Rachel wandering around topless after her shower, a chain reaction of nudity ensues when she tries to even the score by seeing his penis. Joey finds himself playing parent when he has to decide whether to hide his father's affair from his mom. And no one can stand Phoebe's new boyfriend, an irritating guy named Roger. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Nå skal jeg sjekke ut http://friends.warnerbros.com/, hakke giddi mens jeg hadde ISDN, men nå som jeg har ADSL skal jeg sjekke Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 KONGEN AV QUEENS! sorry for caps men Enig der og hun som spiller dama til Doug er GANSKE digg synes jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Episoden i kveld var jo bare en av de beste jeg har sett på lenge! fikk helt lættis det har vært dårlig en periode, men nå byner det å ta seg skikkelig opp. Matt Le Blanc var morsom i denne episoden Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Friends er ut... Synest selv at Kongen av Queens er bedre. enig. Vet noen om Friends har innlagt,fake latter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå