Gå til innhold

Friends

lperik

Anbefalte innlegg

Pokker ta Counter-Strike. Fikk ikke med mer forrige ukes episode der (etter hva jeg har hørt) Joey på slutten fant Ross`s ring og skulle spørre Rachel hvem det var sin, bare at hun oppfattet det som om han fridde til hun og hun svarte ja!!

Så over til igår. Hadde satt på alarm til 22.30 så jeg ikke skulle gå glipp av denne ukens dose med Friends, men som vanlig satt jeg å spilte cs og da alarmen gikk var jeg midt oppi en runde på dust2 så måtte jo forte meg å skru av den forstyrrende alarmen. Og hva hender? Joa, satt å spilte cs til halv 2 og husket først da at alarmen hadde gått og at jeg hadde gått glipp av friends igjen (pluss kongen av queens og son of the beach..)

Dør etter å høre hva som skjedde med Joey og Rachel, skal de gifte seg,kom Ross inn og så det hele, forklarte Joey at han ikke fridde eller HVA?? Venligst forklar grundig ;) Og om noen har episoden på datan, eller vet hvor jeg kan få tak i den så hadde det vært supert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Friends suger. Joey sa ifra, Chandler og Monica pulte på ett kott og ble tatt på fersken av faren, som ble i fyr og flamme og begynnte å forklare stillinger når Monica fortalte at de prøvde å lage barn, masse dumme misforståelser rundt Joey, Rachel, Ross og Phoeebe.

Fy faen så dårlig Friends har blitt i det siste. Første episoden jeg har set i denne sesongen, og fy faen den sugde mer enn jeg fryktet.

Lenke til kommentar
Synes friends like morro ennå jeg. :)

Spesielt 902 (Jeg har forhåndsbestilt den nye sesongen på DVD, og allerede betalt, så jeg benytter meg av lisensen min bare).

friend er kult, men ikke så kult at det er verdt å BETALE for!!! :roll:

det er heller ikke noe å ta vare på..

(sletter episoder etter å ha sett dem..)

W00t?! Sier du at du laster ned ned Friends - ulovlig? :O :p:roll:

I'm shocked to my very core.

Lenke til kommentar
Synes friends like morro ennå jeg. :)

Spesielt 902 (Jeg har forhåndsbestilt den nye sesongen på DVD, og allerede betalt, så jeg benytter meg av lisensen min bare).

friend er kult, men ikke så kult at det er verdt å BETALE for!!! :roll:

det er heller ikke noe å ta vare på..

(sletter episoder etter å ha sett dem..)

W00t?! Sier du at du laster ned ned Friends - ulovlig? :o :p:roll:

I'm shocked to my very core.

:lol::lol::lol: *helt sjokkert*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...