lperik Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Pokker ta Counter-Strike. Fikk ikke med mer forrige ukes episode der (etter hva jeg har hørt) Joey på slutten fant Ross`s ring og skulle spørre Rachel hvem det var sin, bare at hun oppfattet det som om han fridde til hun og hun svarte ja!! Så over til igår. Hadde satt på alarm til 22.30 så jeg ikke skulle gå glipp av denne ukens dose med Friends, men som vanlig satt jeg å spilte cs og da alarmen gikk var jeg midt oppi en runde på dust2 så måtte jo forte meg å skru av den forstyrrende alarmen. Og hva hender? Joa, satt å spilte cs til halv 2 og husket først da at alarmen hadde gått og at jeg hadde gått glipp av friends igjen (pluss kongen av queens og son of the beach..) Dør etter å høre hva som skjedde med Joey og Rachel, skal de gifte seg,kom Ross inn og så det hele, forklarte Joey at han ikke fridde eller HVA?? Venligst forklar grundig Og om noen har episoden på datan, eller vet hvor jeg kan få tak i den så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Friends suger. Joey sa ifra, Chandler og Monica pulte på ett kott og ble tatt på fersken av faren, som ble i fyr og flamme og begynnte å forklare stillinger når Monica fortalte at de prøvde å lage barn, masse dumme misforståelser rundt Joey, Rachel, Ross og Phoeebe. Fy faen så dårlig Friends har blitt i det siste. Første episoden jeg har set i denne sesongen, og fy faen den sugde mer enn jeg fryktet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Friends er kult men det er lett å se at kvaliteten har sunket en del. De forventer liksom at alt de sier skal være morsomt nå. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Friends er ut... Synest selv at Kongen av Queens er bedre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 KONGEN AV QUEENS! sorry for caps men Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Friends er skøy. bare så in i helvette synd at hdd min måtte ta kveld. Mistet ALT jeg hadde av friends Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Friends er kult det, men kvaliteten har sunket litt ja.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes friends like morro ennå jeg. Spesielt 902 (Jeg har forhåndsbestilt den nye sesongen på DVD, og allerede betalt, så jeg benytter meg av lisensen min bare). Til deg som starta threaden: Det er ikke vanskelig å finne Friends på nettet... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes friends like morro ennå jeg. Spesielt 902 Er det den når Ross skal slå Joey? Last ned hvis du gikk glipp av episoden da vel... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes friends like morro ennå jeg. Spesielt 902 Er det den når Ross skal slå Joey? Last ned hvis du gikk glipp av episoden da vel... Jau, hihi. Også den når Mike skal besøke Ross. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 ross og mike har mye å snakke om Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Altså, vitsene er så platt og elendig at noen i det hele tatt skal le av noe slikt er absurd. De tre-fire første sesongene var bra, men etter de, så sank kvalitetn enormt. Nå er friends en parodi på seg selv. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 vet elsker friends! morro det az.. episoden i går var jo ***** bra! elsker alle de forskjellige karakterene de klarer å skape (janice, paul-the wine gut- fun bobby osv osv) det er jo bare genialt! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 (endret) 3 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes friends like morro ennå jeg. Spesielt 902 (Jeg har forhåndsbestilt den nye sesongen på DVD, og allerede betalt, så jeg benytter meg av lisensen min bare). friend er kult, men ikke så kult at det er verdt å BETALE for!!! det er heller ikke noe å ta vare på.. (sletter episoder etter å ha sett dem..) W00t?! Sier du at du laster ned ned Friends - ulovlig? :O I'm shocked to my very core. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes friends like morro ennå jeg. Spesielt 902 (Jeg har forhåndsbestilt den nye sesongen på DVD, og allerede betalt, så jeg benytter meg av lisensen min bare). friend er kult, men ikke så kult at det er verdt å BETALE for!!! det er heller ikke noe å ta vare på.. (sletter episoder etter å ha sett dem..) W00t?! Sier du at du laster ned ned Friends - ulovlig? :o I'm shocked to my very core. *helt sjokkert* Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 FRIENDS Digger episoden i går, lo meg halvt i hjel Var så komisk på slutten der. Joey er über-komisk! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ja, Matt le Blanc og David Schwimmer spiller utrolig bra noen ganger. Selv digger jeg Chandler (er egentlig ganske lik han i grunn). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå