kristoffer1989 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvor får man tak i sånne whiteboard-tavler? Tenker på sånne man kan skrive på med en spesiell tusj også viske bort etterpå. Må være uendelig kjekt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 F.eks. her: http://www.witre.no/whiteboardtavler_c_MainE05005.html Av fysiske butikker ville jeg tippet Binders og Tybring-Gjedde. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 F.eks. her: http://www.witre.no/whiteboardtavler_c_MainE05005.htmlAv fysiske butikker ville jeg tippet Binders og Tybring-Gjedde. tak kskal du ha. binders var intet dårlig forslag. de hadde det der:) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Et tips med på kjøpet: Tusjene du bruker ser kanskje ut som vanlige tusjer, men er det ikke. IKKE bruk sprit-tusj på whiteboard. Da får du en jobb etterpå ... P Endret 17. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Et tips med på kjøpet: Tusjene du bruker ser kanskje ut som vanlige tusjer, men er det ikke. IKKE bruk sprit-tusj på whiteboard. Da får du en jobb etterpå ... P Det var alltid like gøy å bytte ut tusjene på skolen med sprit-tusj. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Billigwhiteboard med Wii-fjernkontroll: http://www.ted.com/talks/view/id/245 Redigert: Eg tenkte kanskje i litt andre banar her ... Endret 17. juni 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
kjlkjl Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvor får man tak i sånne whiteboard-tavler? Tenker på sånne man kan skrive på med en spesiell tusj også viske bort etterpå. Må være uendelig kjekt. kjøp fra biltema.... billig og fint www.biltema.no art. nr. 28429 koster bare 79 kr og er 60 X 45 cm Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan jeg spørre hva du skal med det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Mye man kan gjøre med Whiteboard tavle. Selv skal jeg kjøpe en så jeg kan skrive ned idéer, drodle litt fritt rundt webprosjekter osv. Mye bedre å bruke Whiteboard tavle som du bare kan viske ut, istedenfor en papirblokk og penn (jeg takler ikke å bruke blyant). Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Et tips med på kjøpet: Tusjene du bruker ser kanskje ut som vanlige tusjer, men er det ikke. IKKE bruk sprit-tusj på whiteboard. Da får du en jobb etterpå ... P Det var alltid like gøy å bytte ut tusjene på skolen med sprit-tusj. Bare å skrive med whiteboard tusj oppå det du skrev med vanlig tusj og pusse ut OT: Kjøpte min på IKEA^-^ Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvor store får du de som er på IKEA? Tenker 120x90 som ville vært perfekt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) På skolen hadde de sånn digitalt whiteboard. Man valgte en av fem penner med forskjellige farger som lå der, og tegna på en touch-screen! Jeg satt å funderte på hvordan den fant ut hvilken farge som var valgt, og da kom jeg på den geniale løsningen: Maskinen registrerte ikke hvilken penn det ble tegna med, men hvilken penn som ikke var der! (Pennene lå nok på sensorer som registrerte hvilken penn som var vekk, dermed kunne man tegne med den fargen personen valgte) Jeg satt derfor resten av skoleåret og tenkte på hva som ville skje om man tok ut flere penner og tegna. Det plager meg enda. Endret 5. februar 2010 av bollerbrus 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kan jeg spørre hva du skal med det? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) På skolen hadde de sånn digitalt whiteboard. Man valgte en av fem penner med forskjellige farger som lå der, og tegna på en touch-screen! Jeg satt å funderte på hvordan den fant ut hvilken farge som var valgt, og da kom jeg på den geniale løsningen: Maskinen registrerte ikke hvilken penn det ble tegna med, men hvilken penn som ikke var der! (Pennene lå nok på sensorer som registrerte hvilken penn som var vekk, dermed kunne man tegne med den fargen personen valgte) Jeg satt derfor resten av skoleåret og tenkte på hva som ville skje om man tok ut flere penner og tegna. Det plager meg enda. Du mener SMART Board? Har sånn på skolen. Hvis du plukker opp flere penner brukes den siste fargen som ble tatt opp, på alle pennene. Så det er bare én farge om gangen. Forøvrig trenger du ikke å bruke pennene, du kan ta opp en penn og så skrive med fingeren. Edit: BTW: hvorfor ble denne bumpet? Endret 5. februar 2010 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
gnav Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor store får du de som er på IKEA? Tenker 120x90 som ville vært perfekt Kjempe-bump, men jeg prøver meg alikevel. Jeg lurer også på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå